برای استفاده از تمامی امکانات انجمن و مشاهده ی آنها بایستی ابتدا ثبت نام کنید
صفحه 99 از 316 اولیناولین ... 497489979899100101109124149199299 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 981 تا 990 از مجموع 3156
  1. #1
    Yes, I’m gonna Win
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    T3hraN
    ارسال ها
    1,446
    سپاس
    14,886
    از این کاربر 20,609 بار در 2,502 پست سپاس گزاری شده

    آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول



    دوستانی که خوره ی فیلم هستن میتونن توی این تاپیک آخرین فیلم ـی که دیدن رو معرفی کنن .
    چیزی که مهم هست توی این تاپیک نظر شما در مورد اون فیلم هست، نه نقد یا معرفی کپی شده از جای دیگه و فلان منتقد.
    شاید یه فیلم از نظر اکثریت خوب یا بد باشه ولی شما نظر متفاوتی نسبت به اون فیلم داشته باشید . ما توی این تاپیک قراره تظر و برداشت شخصی "شما" از فیلم رو بدونیم . اگر در کنار مطلب خودتون و جهتِ کامل تر شدن پستتون هم از نقدِ سایت های معتبر دیگه استفاده کنین مشکلی نداره .

    برای هر چه کامل تر شدن و بهبود روند تاپیک یه سری قوانین و نکته هایی لحاظ شده که باید زحمت بکشید و در پست های معرفی خودتون لحاظ کنید .



    • اسم لاتینِ فیلمِ موردنظر رو حتما ذکر کنید و صرفا به گذاشتن عکس اکتفا نکنید که بعدا از طریق "جستجو" بشه راحت تر بهش دسترسی پیدا کرد .

    • گذاشتن عکس یا پوستر از فیلم (ترجیحا پوستر فیلم) علاوه بر زیبایی پستِ شما، به معرفی بهتر فیلم به کاربرا هم کمک میکنه . فقط هنگام گذاشتن عکس به دو نکته توجه کنید:
    • اول اینکه از عکس های با سایز و حجم معقول استفاده کنید. و بعد اینکه عکس مربوطه رو در گالری عکس اختصاصی سایت آپلود کنید که در آینده با مشکلاتی از قبیل پاک شدن عکس ها روبرو نشیم. در صورتی که سایز تصویرتون بزرگ بود حتما تصویر بندانگشتی مخصوص انجمن رو استفاده کنید (Thumbnail for Forum)

    • حتما لینک مربوط به صفحه ی IMDB اون فیلم رو هم در پستتون قرار بدید .

    • حتما توضیحی درباره ی فیلم و داستانش بدید (استفاده از خلاصه داستان های موجود در نت خلاف مقرراتِ تاپیک هست).

    • نظر شخصی خودتون رو درباره ی فیلم بنویسید، نه نظر بقیه ی افراد یا منتقدها رو .

    • طبیعتا متن های نیم خطی با این محتوا که خوب بود/خوشم اومد/ حتما ببینید یا.... اسپم محسوب شده و پست بایگانی خواهد شد .
    • اگر توی متنتون بخش مهمی از فیلم و یا پایان اون رو بیان میکنید حتما و حتما از تگ اسپویلر() استفاده کنید .
    • و در آخر اینکه نمره و امتیاز خودتون به فیلم (از ۱۰ امتیاز) رو اعلام کنید.

    • لطفا از درخواست و قرار دادن لینک دانلود در تاپیک خود داری نمایید.


    امیدوارم با مشارکت همه ی کاربرا و رعایت نکات بالا شاهدِ تاپیک کامل و منظم و پر رونقی باشیم که بتونه به کاربرای عزیز برای انتخاب فیلم موردنظرشون کمک کنه .




    با تشکر .
    تیم مدیریت انجمن/ سینما



  2. 370 کاربرِ زیر از Moh3eN بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :

    "Ross Geller",.:'PΞJMΔП':.,.:SiSiBK:.,.Ven0m.,0UnknowN1,11212,123u,125yahel,1passenger,2rance,3bastian,86471181,:: ERFAN ::,::LuCiFer::,a1251372,AAlireza,abbas stannis,Achillies,ADaM AhaNi,AdibTE,ADOLOVSKY,ahmady45,Ahmad_n,akromat,Alex Vause,ali1452,ali33,Alireza-cRm,AlirezAlirezA,aliskh,alita34,allen74,amesterida,amingeneral,amin_orang,AmiR RezA,AmirGoody,Amirhossein17,AMIRHOSSEIN20,AMIRREZA RV,amir_24,ammar,amo_omid,ana raftalia,anzalichi,apple2009,AR!@N,aramis2800,Arash_72,ARCTIC,arefeh-7,arezoojashoa,aria76,arso,asdali,ashley_1986,atena90,Atrin021,audrey,♥FRIENDS♥,bad-sector,bakuryu,bamdadn,Barkeep,Barney,Barney Stinson,Batlaghi,bayani,behzad_daniel,Being Amin,BIG FELLAH,bikash,Bill The Butcher,Bis,Boatles-Oar,bysnco,CapKiLL3r,caroline,Chandler Bing,Charliee,checha,Chris,Cinderella,Corleone,D O R D I,daniish,Dark Angel,DARK BOY,Dark Passenger589,Davinci,Days of Heaven,dazraf,De PALMA,Demon Killer,DEXTER HBO,Dexter_171,dll,don draper,drake,Dream Theater,Dreamy girl,dutchman,Eℓηαz,ebire,ebramg,ehsan1370,ehsan_2000,Ehsan_keen,eli99,eni,erfani,ergen,eric,Error Time,ESajad,ESPRIT,EstefaN,Ever_3313,Exit1,FarboƉ,Farc0da3lx,FARZAD-P,fatima-b021,Fedex,Filmer,freeda,friendz,g0dsend313,Gallow,gasarsa,gole yakh,H a M i D,H!TMAN,h1tman007,haberalism,hadi2006mi,hamed224,hamid-p71,HAMID13,hamid5251,Headache,hitman,HMNN,Hmv-,hossein370,hosseinare,hosseinf722,Hossein_124,hossien89,hosssein,idin,Irag,irani11,ShInOdA,Jack Bauer,jackal,jackbauer2012,janloka,JenabPargaar,Joey,jokarsanaye,joker8,Julie,justice,justUnited,karim_load,Katy Perry,KawasaKi,KEVIN GARVEY,KimiaM,KING STANNIS,KING TWD,kingmiladkh,kingnessi,KingStranger,KOOROSH,koresh92,kousha,lastshepherd,legendary,Lemonism,libra,linkinpark20,Logic,Lordloss,Lou Bloom,M.Amir,M.pirate,M20N-5HiN3,m621,Maa vampire,mah banoo,mahdi1356,mahdi206,Malcolm X,mamallyy,MaMaLoM,Mani Vampire,MaNiTa,mansourhobbit3,Marlon Brando,marya,mas5oud281,masihm,matiyo,MDZaRa,Meee,MEHDIATB,mehdikhani,MeHr@n,mehrab 63,Mehrad7777,mehrdad_2,mehrganj,mehrzadds,Meti,meysam1366,mhk,Mia_3D,Midnight Coffee,Mikado,Milad eMJey,MILANO,Miss Harley,MixMkv,Mohamad20,Mohammad-RI,mohammad1992,Mohsen82,mortezasmh,mr67,MRK,MrParhaM,Mr_Ashkan,mushroom,nasim777,nemsis,Nestor,Nevah,nevermind,nilou6,nimaasna,Nimoo,nlarijani,No Country,NOjAN,nokhbeh,Nora,nosheh,Notion,Noyze,тнor,P!NK,P0ya,paradic,PARSA0123,parvazpd,Patriot,pedram136,Pegah,pejmanmm,persian legend,peyman_eun,Phoebe,Pirlo,pooya,poriya_f,prongz,QasemSamangani,Qasem_Samangani,raha_91,RAINY_7,Ray Deadman,Raylan Givens,Red Bull,rekaft,reynard1,Reza-G,reza8198,RezaMbz17,Rezaraki,reza_nestor,rolan,roshan_gh,R_HURRICANE,S.A.N.T.A,S0hrab,S@eeD-Mj,S@eeƉ,Saber-j,SaeeD-Mj90,saeedporreza9,Sahid,sajad4,sajad44,saman2esm,Samankaka,samansh,samb,sami1428,sawasa,SepehrDtj20,Serenita,sh2012,shahramirani,shayan010,shayan____sa,Sheldon_Cooper,Sherlockian,SHIELD,shifter,Sina Nmt,sina-hidden,Sina_Saw,Sky Boy,sky-boy,SKYPERSiA,slimshady,smgh470,Snow,snr,StarTak,STEFAŊ,SterlingArcher,stesa,superstar,swwq,t-rock,tasha,Tha Real Nigga,The Buzzards,The Vaiper,TheDarkness,ThunderStorm,tigerom,Trinity Killer,TrUe.MadnesS,UntouChable,فرشیدورد,گل گلدون,V!p3R,V@hiD,vA hid,vahid-fcb,vaker,vampire021,vampire_sh17,VIVA THE ROCK,voldemort,War Daddy,white_beard,witch king,wlh,Xasta,yaser63,Zac Efron,zahra128,zakhar2atishe,Zaxmx,zesht,Zombieland,[JOKER],ŞłŁΞИҬ,_BEHZAD_,_princ3_,_Tara_,امیدلئوناردو,حسن زیتون چی

  3. #981
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    ارسال ها
    982
    سپاس
    4,048
    از این کاربر 5,958 بار در 1,101 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول

    گشت ارشاد - 1390


    خلاصه داستان:
    چند نفر با توسل به لباس و فونوتیپ خاصی اقدام به سر کیسه کردن مردم و اکثرا قشر جوان می کنند...

    نظرشخصی:
    گشت ارشاد یکی از نمونه فیلم های خوب سینماست، فیلمی که فقط و فقط مثل آینه بازتاب فعل و انفعالات واقعی جامعه است. در واقع چیزی صحنه سازی و پرورده نشده و هر آنچه که هست واقعا هست، زورگیری های که با لباس و پوشش شرع انجام میشن، آدمهایی که نه سواد خاصی دارند نه به درجه خاصی از کمال رسیدن اما دارای قدرتند که بیشتر با اسم حاجی شناخته میشن (صحنه ای که چند نفری در مسجد رفتن و مجوز قانونی از یک نهاد غیرقانونی میخوان!) و خلاصه کلی سوژه دقیق و بجای دیگه. گشت ارشاد مثل گذروندن یک روز بیرون از خونه است.



    بی‌خود و بی‌جهت - 1390


    خلاصه داستان:
    زن و شوهری برای ترتیب دادن تقریبا اجباری عروسی یک تازه داماد و تازه عروس باید وسایل خود را ظرف چند ساعت جابجا کنند...

    نظرشخصی:
    بی خود و بی جهت واقعا بی خود و بی جهته، فیلم اصلا نقطه شروع نداره و یهو بیننده رو هل میده وسط داستان، همینطور اصلا و ابدا بیننده رو در جایگاه شخص و بازیگر قرار نمیده و در واقع انگار شما هم یکی از اهالی خونه هستید و فقط نسبت به بقیه ساکت تر اید و به شکل کلی فقط دنبال کننده ماجراها هستید، فیلم ترکیبی از کمدی و دستپاچگی سرسام آوره و بنظرم ارزش یکبار دیدن رو داره.




    استرداد - 1390


    خلاصه داستان:
    داستان داد و ستد یک غرامت جنگیه بین ایران و روسیه است...

    نظرشخصی:
    همه چیز به طرز عجیبی مصنوعیه و تعجب میکنم چطوری انقدر جایزه برده، بنظرم سینمای ما تا رسیدن به اکشن بازی و تم فیلمهای جنگی و راز منشانه ای هالیوودی بسیار فاصله داره و متاسفانه تلاشی جهت جهش و حرکت رو به جلو در این فیلم ها دیده نمیشه، شخصیت پردازی های کلیشه ای و کپی شده و سعی در حرکت رو لبه تیغ و... از جمله مواردیه که بیننده رو بشدت آزار میده و دقیقا از لحظه 15-20 فیلم شما می تونید احتمال بدید که قراره چی پیش بیاد.
    به شخصه اصلا لذت نبردم از دیدنش.


    آسمان زرد کم عمق - 1391


    خلاصه داستان:
    داستان کلافگی یک زوج....

    نظرشخصی:
    آسمان زرد کم عمق ابدا فیلم آسان رسی نیست، منظور و فکر پشت فیلم و دیالوگها رو خیلی آسون و راحت درک نمیشن و همین مخاطب رو آزار میده، اگر چه بُعد دیگه ای اون حس جالب و باحالیه که شما بعد دیدنش پیدا می کنید و سعی در کشف و پیدا کردن و خلاصه پیوند زدن قسمت های مختلف فیلم می کنید اما خوب از عهده من که خارج بود (:
    بدبختی بدبختی میآره، این شعار بدون شک بهترین نشانه و تعریف برای بیان کل داستانه، بدون شک بعد دیدنش حس نکبت عجیبی به سراغتون میآد، اینکه بعضی مواقع هر چقدر هم نگاه خوشبینانه و هر چقدرم مثبت اندیشی به خرج بدیم باز نتیجه ای جزء اون چیزی که واقعا هست نداره، تاریکی و مشقت زندگی داخل فیلم حتی چند لحظه هم جاشو به روشنی و نشاط نمیده، مثل اینکه همه چیز نفرین شده باشه و صحنه خیلی تلخ آخر جایی که همون کمرنگی هم از روی غزل و شوهرش رخت بسته و همزمان با تخریب روح صدای خراب شدن خونه رو توسط کارگران میشنویم و در نهایت همه چی در بدترین شرایط تموم میشه...
    محیط فیلم خیلی خوب ساخته شده بود و موسیقی متن هم بجا بود اما من دوست داشتم منظور و مغز داستان خیلی راحت تر بهم منتقل بشه.


    نکته مشترک:

    تو دقایق پایانی فیلم آسمان زرد کم عمق غزل اشک میریزه و شوهرش هم بالا سرش مانور میده، این اتفاق من رو متوجه نکته واضحی کرد که سطح توقع ام رو از فیلمهای ایرانی خیلی پایین آورد، اونم اینکه وقتی در یک فیلم شما از همه طرف خط قرمز و محدودیت داری، برای صداگذاری و موزیک یه طرف برای فاصله بین زن و مرد یک طرف و دیالوگها طرف دیگه و خلاصه برای هر کاری اول تا حد ممکن محدود میشی و بعد میگن خوب آزادی هر چیزی میخوای بساز، عوامل یک فیلم واقعا باید چقدر متحمل زحمت بشن تا همچین آثاری پدید بیاد؟ یعنی ما باید چه انتظاری داشته باشیم از بازیگرا، چطور بازیگرای که حتی اجازه ندارن به همدیگه نزدیک بشن باید حس بگیرن و مهمتر از اون حس رو به ماها منتقل کنند... سینمای ایران پر از محدودیت برای افراد خاصیه و پر از آزادی های برای عده ای دیگر.

  4. 16 کاربرِ زیر از Headache بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


  5. #982
    دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    ارسال ها
    866
    سپاس
    7,535
    از این کاربر 14,946 بار در 1,012 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول


    خلاصه داستان >> زیرو مصطفی صاحب هتل بزرگ بوداپست داستان زندگی خود را برای یک نویسنده تعریف می کند.

    نگاهی به فیلم >> هتل بزرگ بوداپست آخرین اثر کارگردان بزرگ وس اندرسون را بعد از تلاش مشقت باری برای دانلودش دیدم. به راحتی می توان گفت که این فیلم از نظر ساختاری و فیلم نامه یکی از بینظیر ترین کمدی های ساخته شده در این دهه ی اخیر است. آن چه لذت بردن از زیبایی شاعرانه جاری در فیلم را برای ما فارسی زبانان کم می کند، آشنا نبودن ما به ادبیات انگلیسی است. فیلم سرشار از استعاره، کنایه، جملات قصار و شعر است که هرچقدر هم برای ترجمه ی دقیق آن تلاش شود، باز هم در رساندن مفهوم واقعی جملات گفته شده عقیم می ماند. کارگردان پرده را مانند تابلوی نقاشی در نظر گرفته و فیلم سرشار از رنگ های روشن و گرم است. رفتار های آدم های فیلم مانند تمام فیلم های قبلی کارگردان اندرسونی! (تنها صفتی که به ذهنم می رسد!) است. فیلم به راحتی می توانست درجه ی سنی PG-13 بگیرد، اما کارگردان فیلم را (به قول خودش) برای آدم بزرگ ها ساخته و در چند صحنه هم شما را بشدت غافلگیر می کند. شاید تنها اشکالی که از فیلم می توان گرفت این است که داستان در برخی نقطه ها عقیم بوده و جای کار بیشتری داشت. مخصوصا اتفاقات چند دقیقه ی پایانی که در چند جمله ی آقای زیرو آن را به پایان رساند و در برخی موارد هم داستان بیش از حد کش داده شده بود. اما با این حال مطمئنم از دیدن این شاهکار پشیمان نخواهید شد و لذت خواهید برد.

    آمدم، چند دوست خوب پیدا کردم. رفتم....


  6. #983
    Israel Hands
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    ارسال ها
    6,160
    سپاس
    26,418
    از این کاربر 86,415 بار در 9,070 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول

    نقل قول نوشته اصلی توسط lastshepherd نمایش پست ها
    به راحتی می توان گفت که این فیلم از نظر ساختاری و فیلم نامه یکی از بینظیر ترین کمدی های ساخته شده در این دهه ی اخیر است
    واقعا فیلم قشنگی بود، میشه از تک تک سکانس ها و نما و کادرهاش لذت برد، که با بازی بی نظیر رالف فاینس این تجربه ی تماشا 100 برابر بهتر شد، مخصوصا سکانس تو قطار . واقعا لذت بخش بود

    اگاتا



  7. 18 کاربرِ زیر از Chandler Bing بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


  8. #984
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    44
    سپاس
    1,261
    از این کاربر 478 بار در 49 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول


    Kate & Leopold

    IMDB

    خلاصه: لئوپولد که در سال 1876 زندگی می‎کند به رفتار مردی مشکوک می‎شود و در حین تعیقیب مرد به آینده سفر می‎کند...
    یه داستان کمدی عاشقانه در مورد سفر به زمان آینده است که فیلم شاخصی محسوب نمی‎شه، یه جورایی مصنوعی بود! آخرش هم که بدون تعارف نفهمیدم یعنی چی؟!! می‎دونم مقایسه فیلم و سریال اون هم از دو کشور مختلف و دو سبک کاملاً متفاوت صحیح نیست اما خب توی همین ژانر و موضوع کره‎ای ها سریال‎های خیلی خوبی دارن مثلاً شاهزاده‎ی زیرشیروانی یا مرد ملکه این هیون.
    امتیاز: 5



    Love Me If You Dare/ Jeux.D'enfants

    IMDB

    خلاصه: روایت زندگی جولین و لوسی که از 7-8 سالگی بازی را با هم شروع می‎کنند...
    فیلم تا یه جایی بامزه است تا وقتی که این بازی دوتا دوست رو از هم دور نمی کنه اما از یه جایی به بعد بیشتر شبیه نشون دادن سادیسم این دو نفره! یعنی عملاً آخر فیلم کاملاً احساس می‎کنی که هر دوشون خل هستند!! فیلم برداری و تدوین خوبی داشت و با همه ی عجیب و حتی ناخواستنی بودن آخرش، فیلم دوست داشتنی بود تقریباً!
    امتیاز: 7

  9. 19 کاربرِ زیر از mah banoo بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


  10. #985
    I understand nothing
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    ج.ا.ایران
    ارسال ها
    4,239
    سپاس
    36,350
    از این کاربر 59,459 بار در 4,705 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول





    »» قصه از جايي شروع ميشه كه "خاله" به “ايلا” دستور پخت يه غذاي جديد رو ياد ميده و آقاي “فرناندز” حسابدار (يا يه شغلي نزديك به اين) يه اداره وسط كلان‌شهر بمبئي براي خوردن يه ناهار دقيقا مثل همه‌ي اين 15سال گذشته ميز اداره رو ترك مي‌كنه ... البته با يه ظرف استوانه‌ايي پر از غذا.

    اين مهمه كه بدونيم ايده‌ي قصه از كجا شروع شده چون اين فيلم "هندي" نه باليوودي! از اون جنس فيلم‌هاست كه قصه‌اش از يه دونه ايده‌ي خيلي كوچيك به يه قصه‌ي خيلي بزرگ تبديل شده. و اينكه تحويل‌دهنده‌هاي غذا و مردان و زنان ساكن ساختمان‌هاي اداري مركز شهر بمبئي چطور زندگي‌ مي‌كنند و قراره حكايت روزهاي تكراري‌شون چطور جذاب بشه؟! از اون "دونستن"‌هاي پرفايده‌ست كه اصلا هم نيازي به درك "جغرافيا" نداره چون در فاصله‌ي 20دقيقه يا كمتر با خوش‌سليقگي كارگردان و فيلمنامه‌نويس (يه نفره) اين چيزها روشن ميشه.

    »» خيانت ملو: اجازه ندارم داستان رو تعريف كنم اين به كنار، ژانر فيلم رو هم دوست ندارم "توضيح"‌ بدم و همون درام براي تعريف ازش كفايت مي‌كنه. اما چرا ؟! يه چيزهايي يه اتفاق‌هايي گاهي اوقات در بعضي فيلم‌ها بخصوص با اين سبك و داستان كه نيازمند "دلبستن" غريبه‌هاست پيش مياد كه اصلا دلچسب نيست. و من اسمش رو "خيانت ملو" (خيلي يواش و خوشحال) ميذارم كه در تلخ‌ترين حالت ممكن با همراهي و همذات‌پنداري شيطاني مخاطب هم همراه ميشه. البته خوشبختانه اين يه فيلم "شرقي"‌ بود و نهايتا به جايي كه ازش مي‌ترسيدم نرسيد ولي خب فقط كافيه مدل‌هاي اروپايي يا حتي آمريكايي رو تماشا كنيد اونوقت با عنوان "خيانت ملو" بيشتر آشنا مي‌شويد.

    »» به همين سادگي: اين يه جورايي همان حكايت "زن" خانه‌دار تنها در فيلم به همين سادگي هم هست که به بدترین وجه فراموش شدن.

    »» دانشگاه هاروارد: علت اين يكي رو توضيح نميدم چون بايد فيلم رو تماشا كنيد. بهانه‌ي خوبيه كه بخاطر همين عنوان هم شده فيلم رو دانلود كنيد تا "سر" از تن قضيه‌اش دربياريد!

    امتياز: 7

    پ.ن: حتما و باید از یه نفر تشکر کنم. berserk از رفقای خوبم که تماشای این فیلم رو توصیه کرد.


  11. 19 کاربرِ زیر از Irag بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


  12. #986
    تاریخ عضویت
    May 2014
    ارسال ها
    104
    سپاس
    887
    از این کاربر 1,301 بار در 106 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول




    زخم های بسیاری هست که نیازمند "مرهم" است










    داستان درمورد دختری است که از خانه فراری است و گرفتار اعتیاد میشود و مادر بزرگ او به دنبال کمک کردن به اوست و ...

    یکی از بهترین فیلمهای سینمای ایران . روایتی از دو نسل . دختر جوان و مادربزرگ . زندگی نسل جوان و روایتی تلخ

    و واقعی بخشی از جامعه ما . خیلی از ما نسل جوان هیچ وقت نصیحت و دوس نداشتیم

    اما تو این فیلم مادربزرگی رو میبینم که به شکل درست سعی میکنه به نوه خودش کمک کنه

    از نصیحت بیجا و بیخود خبری نیست . پا به پای نوه پیش میره . به حرفاش گوش میکنه . درکش میکنه و

    سکانس پایانی فیلم .. فوق العاده و تأثیرگذار . بهترین پایان برای فیلم

    همه چی این فیلم عالی بود . پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    امتیاز : 10










    اینم لینک دانلود



    ( واسه اینکه پخش فیلم واسه چند سال پیش بوده و شاید الان دسترسی به خریدش نباشه . لینک دانلود و گذاشتم اونایی که ندیدن ببینن )




    کد:
    http://expressleech.com/rcp9d2ud7flt.html
    کد:
    http://uploadboy.com/s8kvdozxzrs5.html


  13. 22 کاربرِ زیر از Ned Stark بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


  14. #987
    دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    ارسال ها
    866
    سپاس
    7,535
    از این کاربر 14,946 بار در 1,012 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول




    امتیاز: 5.5/10

    خلاصه داستان >> پرزیدنت بیزینس، سلاحی مخوفی را بدست می آورد که قصد دارد با آن دنیا را ثابت کند. پیشگویی می گوید فردی "ویژه" با قطعه ی مقاومت به جنگ با او برخواهد خواست.

    نگاهی به فیلم >> شاید انیمیشن لوگو را بتوان یکی از خلاقانه ترین انیمیشین های ساخته شده در دنیا دانست. انیمیشنی که تمام موجودات آن طبق تولیدات شرکت لوگو طراحی شده اند. در مورد خوب یا بد بودن انیمیشن باید از چند وجه ی مختلف به این اثر نگاه کرد. این انیمیشن بی نظیر ترین تبلیغاتی است که تا بحال یک شرکت انمیشن سازی برای یک شرکت تولیداتی انجام داده. 100 دقیقه تبلیغ LEGO آن هم توسط دیزنی! حالا اینکه لوگو در این فیلم سرمایه گذازی کرده یا نه بحث دیگری است. موضوع دیگر، فضای آنارشیستی حاکم بر فیلم های دیزی است. اینکه دیزنی نمی تواند فقط یک انمیشن صرف بسازد همیشه دیدن کارهای تولیدیش را با خیال راحت برای من سخت کرده. شاید تاثیر پذیری بزرگسالان از این موضوع در راستای جهت مثبت باشد و تماما روحیات آن ها را تحت تاثیر خود نگیرد، اما این موضوع در مورد کودکان صادق نیست. خراب کن تا بسازی، روش سالمی برای ترویج تفکر خلاق نیست. در مورد پیشرفته تر، خراب کن و هر چه دوست داری بساز اساسا مخالف رفتار جامعه ی همساز است. در دنیای واقعی، رفتار تک گرا مطرود است، بنابر این کودکی که با این تفکر بزرگ می شود به جای اینکه به تفاوت هایی که می تواند ایجاد کند فکر کند، به اینکه متفاوت است می اندیشد. یکی از معضلاتی که در جامعه ی ما بی داد می کند، همین تک گرایی حاصل از تفکر خود متفاوت بینیست که با اصل سازندگی گروهی تعارض دارد. سازندگان انیمیشن هم با کشیدن این بحث از دنیای کارتونی به دنیای واقعی و پیروز کردن این تفکر، مقدار جدیت خود کاملا ثابت کرده و با ببنده به قولی اتمام حجت می کنند. البته برای اینکه درست بودن نیت خود را نشان بدهند، پرزیدنت بیزینس را به ثابت کردن متهم کردند، در حالی که خوب بودن اصل نظم خواهی بدون آن تندروی های اغراق شده کاملا ثابت شده است. هرچند خط روایی اصلی عملا عاری از نوآوری داستانی است و بارها و بارها از سوژه های از پیش سوخته برای پیشبرد داستان استفاده می کند، اما انیمیشن با شوخی های بانمکی پر شده که می تواند حتی شما را به عنوان بزرگسال بخنداند و همچنین ساختار بصری جذابی که فراهم کرده، قابلیت لذت بردن از آن را دو چندان می کند.

    آمدم، چند دوست خوب پیدا کردم. رفتم....

  15. 16 کاربرِ زیر از lastshepherd بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


  16. #988
    I understand nothing
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    ج.ا.ایران
    ارسال ها
    4,239
    سپاس
    36,350
    از این کاربر 59,459 بار در 4,705 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول





    I Spit On Your Grave 1978 : قصه‌ي يك روز تعطيل خانوم "ماري سلبي" در نزديكي "پارك هيل‌بيل". قصه‌ي ماري سلبي نويسنده‌ي جوان و تازه‌كار كه چندتا داستان كوتاه هم ازش تازه منتشر شده و علاوه بر جذابيت ظاهري انگار استعدادهاي ديگه‌ايي هم داره مثل استفاده درست و به‌جا از "انگشتان"دستش يه بار براي تايپ بار ديگه براي حلق‌آويز كردن مرد متجاوز ...

    اين به هيچ‌وجه يه فيلم سينمايي نيست و حتي در حد يه فيلم ويديويي باكيفيت هم ساخته نشده يه "چيزي"ست ميان ويديو "پ**ن"هاي سطحي كه يه نيمچه داستاني هم داره اصلا اگه خيلي زياد و بيش از حد! بهش توجه كنيد اين "چيز" كه بر اثر يه سو‌‌‌ءتفاهم بين‌المللي ازش به عنوان "فيلم" ياد ميشه يك عدد ويديو "پ**ن"ه (با تلفيق ساديسم) كه پ**ن‌استارش از همكارانش انتقام مي‌گيره.

    اما چرا I Spit On Your Grave ؟ منبع الهام بسياري از فيلم‌ها و كارگردان‌هاي سينما (بخصوص استاد Q.T) همين ويديوي مسخره‌ست كه خب هرچقدر به زمان حال نزديك شديم اوضاع و احوال اقتباس‌ها و الهام‌ها بهتر شده. مثل دوباره‌خواني همين قصه و داستان در سال 2010 كه با همين عنوان هم ساخته شده و تا حدودي هم فيلم "Irréversible" از گاسپار نوئه و همين فيلم‌ه پاييني كه به زودي معرفيش مي‌كنم. (منظورم دقيقا سكانس تج**زه كه تنها تفاوتش در گروهي يا انفرادي بودن قضيه است.)

    برعكس پوسترش كه "باشكوه"‌ به نظر ميرسه I Spit On Your Grave به هيچ‌وجه در هيچ‌سكانسي باشكوه نيست نه در مقدمه و اون اتفاق خشن و نه در پايان و انتقام نهایی که قراره دل همه رو خنک کنه.

    امتياز: 0

    The Last House On The Left 2009 : "ماري" به همراه پدر و مادرش براي آخر هفته پناه مي‌برن به خانه‌ي ويلايي و هم زمان با پناهندگي اين خانواده‌ي شهري، "كروگ" و هم‌دست‌هاي فوق خشنش از دست پليس فرار مي‌كنند و ...

    چقدر اين "جذاب" و خواستني‌ه همين كه يه خانواده توسط بيگانه‌هاي تازه از قفس رها شده وارد يه ماجراي سراسر هيجان بشن. من كه عاشقشم. اين تم "بيگانه"‌ها هميشه جذابه ولي خب تا زماني كه خبري از "هيولا" نباشه و نقش بيگانه رو خود "انسان" بازي كنه اونم نه انسان ديوارزده (The Shining) بلكه يه گروهي باشه مثل همين" گروك و رفقا" كه تقريبا سر يه هدف مشترك با خانواده‌ي ماري مي‌جنگن.

    اين فيلم‌ها خانوادگي‌ترين فيلم‌هاي غيرخانوادگي هستند! كه شما اجازه نداريد با "خانواده" تماشا كنيد. بالاخص اگه بدونيد سكانس رويايي فيلم I Spit On Your Grave در اينجا هم تكرار ميشه. (منظورم انتقام نيست ...) تقريبا با همون شكل و شمايل كه صدالبته سينمايي‌تر به نظر مي‌رسه.
    مشكل The Last House On The Left يه مشكل تكراري‌ست كه در همه‌ي فيلم‌هاي مشابه تقريبا تجربه كرديد: اتفاقات تلخ و خشن و انتقام‌ها بي‌رحمانه و واقعي (حداقل توي اين يكي) هستند ولي "دردناك" نيستند. بين گروه اول و "دردناك" خيلي فاصله است كه اگه رعايت بشه مطمئنا همه، اون فيلم و اين فيلم رو دوست خواهند داشت.

    امتياز: 6

  17. 23 کاربرِ زیر از Irag بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


  18. #989
    تاریخ عضویت
    May 2013
    محل سکونت
    Teh
    ارسال ها
    1,301
    سپاس
    12,483
    از این کاربر 23,477 بار در 1,411 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول

    Blue Is The Warmest Color

    تقریبا چهار ماهی میشد که فیلم سینمایی ندیده بودم ، ینی زمانی بیشتر از یه اپیزود 45 دقیقه ای نداشتم که برای تماشا کردن کنار بگزارم اما این فیلم دانلود شده و آماده تو ذهنم بود که در اولین فرصت و خفا ببینمش با این وجود که سعی میکنم فیلم های بالای دو و خورده ای ساعت رو نبینم چون بنظرم "خوب"بودن یه فیلم سینمایی به اختصارشه اما فلسفه ی این یکی جدا بود و کنجکاویی شخصی خودم به تایم سه ساعته فیلم ترجیح داده شد.

    نظر شخصیم:
    فیلم دوران طلایی زنگی شخصی[روابط ج|نسی] "ادل" 17 ساله رو روایت میکنه و پنج شیش سالی جلو میره ولی بطوری کاملا متفاوت! اگر کسی فیلم رو ندیده باشه تصور ذهنیش اینه که فیلم خیلی کند و آروم به تحصیل کردن - شاغل شدن - مستقل شدن - و ... "ادل" بپردازه و در این خلال ماجرای روابط ج|نسیش رو به تصویر بکشه، حداقل خودم اینطور فکر میکردم ولی اینطور نبود. سر تا سر این فیلم پر شده از سکانس هایی که دوربین با کادری بسته تو دماغ و دهن "ادل"ه طوری که غذای جویده شده داخل دهن "ادل" به راحتی قابل دیدن میشه، این فقط برای لحضه ای کوتاه نیست! شاید مجبور بشید یک دقیقه به طور کامل این صحنه رو تحمل کنید که صد در صد وسطای فیلم به خودتون میگید خُب که چی شد الان؟! این سوال جواب داده میشه ولی اگه بپرسید که "ادل" چطور فارغ التحصیل شد یا چطور شاغل شد یا چطور مسکن تهیه کرد جوابی نمیگیرید ، ینی تایم سه ساعته فیلم وقتی برای نشون دادن این مسائل نداره !!!
    "ادل" به پیشنهاد دوستانش و یه جورایی هنجار های اجتماعی حاکم بر محیط تحصیل و زندگیش با پسری آشنا میشه، این آشنایی ابتدای فیلم هست و تازه میفهمید که یه پریشونی یا ناراحتی از درون،، "ادل" رو اذیت میکنه، احساسی که اجازه خوشحالی بهش نمیده . این موضوع با اون کادرهای بسته دوربین به وضوح قابل مشاهده است،همین احساس خوشحال نبودن "ادل" رو مجبور میکنه که خیلی زود رابطه رو قطع کنه درحالی که به طور صد در صد نفهمیده به چه چیزی گرایش داره!
    با رفتن به یه کلوپ که مخصوص همجنسگرایاست با دختری آشنا میشه و ...
    اینجاست که دوباره فیلم یه خط مستقیم رو طی میکنه و روابط ج|نسی دو معشوقه رو به طور کامل به تصویر میکشه، به طور کامل! زنگی خوب و خوش خّرم یه چند سالی میگزره البته باید بگم این خوش و خّرم بودن به قیمت طرد شدگی "ادل" از جامعه تموم میشه،، این چیزیه که دوباره دوربینا با کادری بسته و سکانس های طولانی و بعضاْ بی معنی به خوبی نشون میدن، بنظرم این فیلمو ساختن که فقط همینو نشون بدن، سکانسی که یه مکالمه رو فیلم برداری میکنه، مکالمه ای که وقتی دیالوگ آخرش گفته میشه،، هر چقدر هم که فکر کنی چه ربطی داشت به قضیه، رابطه ای پیدا نمیکنی ... شاید بعد از تموم شدن فیلم ، بشه رابطه اش رو پیدا کرد.
    این طرد شدگی فشارهایی به "ادل" میاره، نتیجه این فشارها شک کردن به رابطه که الان داخلشه و خیانت کردن به اونه ... یه جورایی بعد از چند سال آب خوردن "ادل" هوس نوشابه میکنه. "اِما" که معشوقه "ادل"ه از این موضوع با خبر میشه و به جدایی میرسن.
    بعد از اون جدایی "ادل" کاملا افسرده تر از قبلا‍‍ه تا جایی که نه آب رو میخواد نه نوشابه رو .دقیقا همینجاست که تو اوج افسردگی "شخص اول فیلم"،، به سکانس پایانی میرسیم.

    چیزی که خیلی داخل این فیلم جلب توجه میکنه اون احساس پریشونی "ادل"ه ،،معمولا وقتی به چیزی که دنبالش هستیم میرسیم احساس راحتی میکنیم ولی "ادل" همیشه پریشونه ،، حتی زمانی که لبخند خوشحالی میزنه! این پریشونی این دفعه برای رسیدن به معشوقه نیست بلکه برای طردشدگی از اجتماع و دوری از دوستان و خانوادست. اون مکالمه های طولانی و بی ربط و اون کادرهای بسته دوربین، که ابتدای فیلم شاید برای یه سری از بیننده ها زننده باشه اینجا تاثیر خودشو میزاره... اینجا که فیلم به سکانس پایانی خودش رسیده، بیننده بعد از سه ساعت حالا دیگه با "ادل" اُخت شده و احساساتشو درک میکنه.[خُب اگه همه بتونن احساسات یه همجنسگرا رو درک کنن دیگه مشکلی بوجود نمیاد!] تنها صحبت فیلم القا کردن همون جمله داخل پرانتز به بینندشه.

    ــ : کنجکاویم برای دیدن این فیلم سه ساعته و طاغت فرسا دیدن صحنه های * فیلم نبود... کنجکاو بودم بدونم این فیلم که اکرانش چند ماه بعد از تصویب قانون ازدواج همجنسگرایان در فرانسه بوده چه چیزی برای ببینده داره و صحبتش چیه! بنظرم سه ساعت فقط خواستن بگن که یه همجنسگرا گناه داره[همیشه احساس پریشونی و ضعف داره] و نباید مورد بی مهری قرار بگیره که انصافا خیلی خوب این یک مورد رو نشون دادن. شخصیت پردازی قوی داخل این فیلم باعث شد بعد از تماشای فیلم اون احساس ضعف و ناراحتی درونی رو داشته باشم و یه جورایی دلم برای "ادل" میسوخت ... هیچ وقت یه فیلم یا سریال احساسی رو بهم القا نکرده بود که چند روزی همراهم باشه ولی این فیلم کرد!
    از بازی فوق العاده بازیگر نقش "ادل" نمیشه گذشت، انصافا یکی از بهترین بازی هایی بود که دیده بودم، با توجه به تجربه کم بازیگریش جلوی دوربین بسیار مسلط بود.




  19. #990
    دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    ارسال ها
    866
    سپاس
    7,535
    از این کاربر 14,946 بار در 1,012 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : آخرین فیلمی که دیدم | قوانین در پست اول




    امتیاز: 7.3/10

    خلاصه داستان >> بعد از معرفی سیستم عامل های هوشمند جدید، تئودور نویسنده ی تنها برای پر کردن اوقات خود و از سر کنجکاوی یکی از آن ها را می خرد، اما رفته رفته ...

    نگاهی به فیلم >> نهایت رابطه ی ما با تکنولوژی به کجا خواهد رسید؟ آخرین اثر اسپایک جونز، کارگردان فیلم های جان مالکوویچ بودن و اقتباس با روشنی تمام خود را وقف این موضوع کرده است. این اثر به اندازه ی دو کار معروف عنوان شده گیج کننده و یا دارای پیچیدگی داستانی نیست. نویسنده تمام روابط انسانی را بر اساس نیاز به درک شدن تعریف می کند و جلو می برد. فیلم در برخی موارد سردرگم به نظر می رسد. در یک چرخه گیر افتاده و تلاشش جهت خارج شدن از این توالی سبب زیاده گویی و اغراق های بی مورد می شود (هرچند در پایان (کمی) شفاف می شود اما باز هم گمگشته به نظر می آید). انسانی که نیاز های عالی خود را بدون توجه به سرمنشاء و دلیل آن با دست آفریده های خود رفع می کند، بدون توجه به اینکه چقدر این نیاز ها واقعیند و چقدر این اسباب رفع پوچ. هرچند که کارگردان پاسخ سوال: "آیا شما دوست دارید شبیه به این باشید؟" را از دید خود در آخر فیلم به شما نشان می دهد، اما باز هم فضایی مناسب برای قضاوت بیننده ایجاد نمی کند. یکی از عجیب ترین قسمت های فیلم رابطه ی جنسی دو شخصیت اصلی است که کارگردان عقیم بودن آن را با روش جالبی به تصویر کشیده . پاشته ی آشیل فیلم را می توان جو هانسون عنوان کرد. شاید این بازیگر از نظر ظاهری از جذابیت زیادی برخوردار باشد، اما صدایی پر خش و بم دارد که این برای فیلمی که تنها قسمت نمایش داده شده از شخصیت زن اصلی صدای اوست، اصلا مناسب نیست. فیلم به علل گنگ و مبهمی (حداقل برای من!) از تم تصویری صورتی استفاده کرده بود که باعث خستگی می شد. هرچند که از جونز بخاطر سابقه ای که داشت انتظار فیلم پیچیده تری می رفت، اما "آن زن" همین طور که هست، دیدنی است.
    آمدم، چند دوست خوب پیدا کردم. رفتم....

  20. 20 کاربرِ زیر از lastshepherd بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :


 

 
صفحه 99 از 316 اولیناولین ... 497489979899100101109124149199299 ... آخرینآخرین

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • قدرت گرفته از سیستم vBulletin نسخه ی 4.2.3
  • قالب اختصاصی انجمن TvWorld نسخه ی 1.0
  • طراحی و اجرای قالب : نوژن
  • تمام حقوق مطالب و محتوا برای تی وی وُرلد محفوظ می باشد
Powered by vBulletin® Version 4.2.1
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.