برای استفاده از تمامی امکانات انجمن و مشاهده ی آنها بایستی ابتدا ثبت نام کنید
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

Threaded View

  1. #1
    Uncomfortably Dumb
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    کرج
    ارسال ها
    3,631
    سپاس
    12,872
    از این کاربر 44,914 بار در 5,628 پست سپاس گزاری شده

    .:: قوانین عمومی انجمن TvWorld ::.




    01 در انجمن حتما فارسی تایپ کنید.
    02 از توهین به دیگران و عقاید آنها خودداری کنید. (*)
    03 در صورت پرسیدن سوال و یا دادن درخواست از ایجاد پست دوباره خودداری کنید تا به سوال شما پاسخ داده شود. برای دریافت جواب خود کافی است کمی شکیبا باشید
    04 از ایجاد پست های نامربوط به موضوع تاپیک , پست های یک کلمه ای,ایموجی بدون محتوا و نامفهوم یا تبانی در ارسال پست جداخودداری کنید.
    05 از به کاربردن کلمات زننده و توهین آمیز, بیان شوخی های غیر اخلاقی و مغایرعفت عمومی و مطالب خلاف مقررات حاکم بر فضای اینترنت که باعث ایجاد مشکل برای انجمن می شود خودداری کنید.
    06 از دادن پیغام های خصوصی تبلیغاتی (اسپم) به کاربران انجمن جدا خودداری کنید ! (*)
    07 تبلیغ سایت ها و وبلاگ های دیگر در امضا , پروفایل کاربران , پیغام های خصوصی و تاپیک ها ممنوع می باشد.
    08 از مطرح کردن هرگونه بحث و موضوعی پیرامون خرید و فروش، فیلم و سریال, فروشگاه ها و ... خودداری کنید.
    09 در برابر پستهای توهین آمیز واکنشی نشان ندهید و تنها مورد را به مدیریت انجمن گزارش دهید.
    10 در انتخاب خبرها از لحاظ کیفیت، صحت و مغرضانه نبودن دقت کنین، اخبار را در تاپیک مناسب خود قرار داده و ضمن درج منبع خبر، از تکراری نبودن آن هم مطمئن شوید.
    11 از ایجاد تاپیکهایی که خارج از بحث انجمن بوده و تنها تحریک کاربران به بحث و جدل می شود خودداری کنید !
    نظرسنجی ها هم مشمول مورد بالا می شوند.
    12 لطفا از قرار دادن لینک دانلود فیلم,سریال یا درخواست لینک بدون مجوز در این مورد خودداری کنید
    13 کاربران تی وی وُرلد موظفند که در هنگام ثبت نام نام کاربری مناسبی انتخاب کرده . انتخاب نام های رکیک و نامناسب باعث اخراج کاربر از انجمن خواهد شد.
    14 با توهین و یا آزار و اذیت از طریق پیغام خصوصی به شدت برخورد خواهد شد . در صورت گزارش چنین موردی کاربر خاطی از انجمن اخراج خواهد شد. (*)
    15 هنگام ایجاد تاپیک , در انتخاب عنوانی مناسب دقت کنید . عنوان خوب و گویا می تواند در جذب مخاطب به تاپیک شما مفید باشد. ترجیحا برای عنوان تاپیک از متن فارسی استفاده کنید.
    16 برای ذکر کردن اخبار و مطالب از سایتهای دیگر که به صورت ((ترجمه)) شده تهیه کرده اید منبع خبر ذکر گشته و از قرار دادن اخبار به صورت کپی کاری جدا خود داری گردد.
    17 هرگونه فعالیت که باعث توهین به قوم ,نژاد,ملیت و... شود ممنوع است.
    18 اگر پیشنهادی برای بهتر شدن روند فعالیت سایت دارید می توانید از تاپیک زیر استفاده کنید :
    کد HTML:
    http://tvworld.info/showthread.php?610
    ما تمام سعی خود را می کنیم که با توجه به پیشنهادهای کاربران تغییراتی را در انجمن اعمال کنیم. ولی خواهشا از دخالت در امور مدیریتی سایت و انجمن خودداری کنید !
    19 ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین می باشد.
    20 محتوای امضای شما نمیتواند تبلیغ سایت، محصول و خدمات باشد، همچنین استفاده از محتوای گرافیکی و متنی خشن، غیراخلاقی و نامناسب با هنجارها نیز ممنوع است، در صورت رعایت نکردن این موارد امضای شما پاک خواهد شد و در صورت تکرار دسترسی شما به امضا نیز قطع میشود.
    تشخیص غیر قانونی بود یک امضا بر عهده مدیر انجمن می باشد
    21 کپی کردن مطالب دیگر انجمن ها و سایت ها فارسی زبان (هرچند مفید) مورد تایید ((نیست)) و اگر به منزله ی تبلیغ باشد, برخورد خواهد شد.
    22 معرفی کاربران به سایر انجمن ها و سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها ممنوع می باشد و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد.
    23 همکاران تیم مدیریت دسترسی لازم برای حذف, انتقال و عدم تایید پست ها و تاپیک ها,باز و بسته کردن آنها و... را دارند و در این مورد برحسب مقتضیات و تشخیص مدیریتی عمل کرده و ملزم به جواب دادن به کاربران نمی باشند. در هنگام هر عمل مدیریتی پیغامی برای شما ارسال خواهد شد که در آن موضوع مربوطه و دلیل ویرایش و یا حذف ذکر شده است . در صورت داشتن هرگونه اعتراض در پاسخ به این پیغام با مدیر مربوطه ارتباط برقرار کنید, و در صورتی که به جواب خود نرسیدید همان پیغام را برای مدیریت انجمن ارسال کنید.
    24 انجمن های مختلف, اعم از سینما, موسیقی و گفتگوی آزاد قوانین خاص خود را دارند . هنگام فعالیت در هر انجمن قوانین آن را مطالعه فرمایید.
    25هر گونه افشای اطلاعات شخصی و نقض حریم خصوصی سایر کاربران ممنوع و با فرد خاطی برخورد میشود.
    26 به طور کلی ایجاد تاپیک زیرنویس فیلم,سریال استندآپ و...در اختیار اعضای تیم های مربوطه است. در موارد خاص و استثنایی ایجاد تاپیک و پست ترجمه در این زمینه در صورت صلاحدید و اجازه مدیریت به صورت موردی امکان پذیر است.حق عدم پذیرش درخواست ها در این زمینه برای مدیریت انجمن محفوظ می باشد.

    - عدم رعایت مواردی که با (*) مشخص شده اند منجر به اخراج کاربر از انجمن خواهد شد.
    - در آینده ممکن است این بندها با توجه به نیاز انجمن تغییر کنند.
    با تشکر از شما به خاطر همکاری و رعایت قوانین
    تیم مدیریتی انجمن تی وی وُرلد
    .........


  2. 220 کاربرِ زیر از NOjAN بخاطرِ این مطلب مفید سپاس گزاری کرده اند :

    -ALI-,.::KingSlayer::.,2rance,9353980174,abbas stannis,abbas20,AbZ,Achillies,AdibTE,AlefAlef,Alex Vause,ali33,ali361,alireza-hbh,AlireZaaf__,AlirezAlirezA,ali_kissme,Amin03,amingeneral,amin_orang,AmiR RezA,Amir.Ho3ein,Amirhossein17,AMIRHOSSEIN20,AMIRREZA RV,amirsenator,amirsilent,amir_24,amoosia,analiya1818,anderson20888,anzalichi,aphroodit,Arsalan.H,arshia001,arso,ashkan2005,azadj63,❤ TereSa ❤,þαTrιи,Batlaghi,bavand,behzad_daniel,Being Amin,BIG FELLAH,bikash,Bill The Butcher,Bis,Boatles-Oar,brad,Buster,Chandler Bing,checha,Cnα3ZαR,D O R D I,Dark Angel,DARK BOY,Dark Passenger589,Davinci,Days of Heaven,De PALMA,deathstroke,Dexter_171,dirty hand,DivaN,DorRam,Dr. HANNIBAL LECTER,DRPLAY,ehsan7,eli99,FarboƉ,farshidmay,Faryaad,fatima-b021,fery95,Filmer,Gallow,GOLDBERG3,gole yakh,GOTHAM,Goudarz,Hamed Hidden,hamed-pp,HamooN,HMNN,hoodad,HOSHI,hosseinf722,Hossein_4492,idin,Irag,irajgkln,ShInOdA,Jack Bauer,jackal,jackbauer2012,javad48,JenabPargaar,jj_golpa,Joel,Joey,joker8,Julie,justice,justUnited,Kam Kam,Katy Perry,KOOROSH,l-0_0-l,Ladan,lastshepherd,Lordloss,M Liberty,M.Amir,M.pirate,MamaReza,mammadali,Mary Jane,marya,maryamjp,massam,matinmt5,Matt Murdock,mehran200,Mia_3D,Mikado,Milad eMJey,miladghost,milad_jps,mmmonire,mobimix,Mobinology,Moh3eN,mohammad-om,momo000000,moonspell-783,mor_use,mqaaasa,mr67,MrParhaM,Mr_Ashkan,Myself,m_h2013,navid9,Notion,тнor,om3ga,OmidS,orojlo,overlord0021,paisen94,parmis,passer_by,Patriot,pedram136,persian legend,peyman_eun,Phoebe,pinacolada,pooya,pro_translator,PSWJoker,Qasem_Samangani,raha_91,Raylan Givens,Red Bull,rekaft,Reza-G,rezarbn,rezatwd,rrppjj,R_HURRICANE,S.O.Amir,S0h3!L,saeedzakhar,sajad44,sandra,sasy20,setare12,shahramirani,shahrokhxp,Shayea,Sheibani,SICILIAN,SiL3NT,Silent voice,sina salimi,Sina_Saw,Sky Boy,SKYPERSiA,slimshady,Stewie Griffin,sttiger,talari,The Buzzards,The Pianist,Tidus,Trinity Killer,TrUe.MadnesS,UntouChable,گل گلدون,V@hiD,vaker,Vic Mackey,voldemort,War Daddy,Webber,Why Me ?,witch king,yahyaking,yaser63,Yotanwa,zakhar2atishe,zambi-polat,zoya_bigane,ŞłŁΞИҬ,_Maryam_,_ZoMoRrod_,آریا

 

 

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • قدرت گرفته از سیستم vBulletin نسخه ی 4.2.3
  • قالب اختصاصی انجمن TvWorld نسخه ی 1.0
  • طراحی و اجرای قالب : نوژن
  • تمام حقوق مطالب و محتوا برای تی وی وُرلد محفوظ می باشد
Powered by vBulletin® Version 4.2.1
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.