هر پنج صفحه رو خوندم و با سلایق و انتخاب های متفاوتی روبرو شدم. از انتخاب های خاص تا آمریکن پای و مجموعه اره و غریزه ی اصلی و انیمیشن های عصر یخبندان و من نفرت انگیز
خوب معجزه سینما هم همینه دیگه همه رو با هر سلیقه ای شیفته ی خودش میکنه
خوب این هم لیست من. فیلم های که باهاشون زندگی کردم, اشک ریختم, بارها و بارها دیدمشون و البته امیدوارم فرصت بشه و باز هم مرورشون کنم
1-Vertigo
2- The Godfather
3-Once Upon a Time in America
4-Pulp Fiction
5-Forrest Gump
6- Taxi Driver
7-Schindler's List
8- A Clockwork Orange
9- City Lights
10- The Dark Knight
و البته Ben-Hur,Goodfellas, 12 Angry Men, The Deer Hunter, The Sound of Music, The Treasure of the Sierra Madre, Apocalypse Now, Double Indemnity, Some Like It Hot, Chinatown, 2001: A Space Odyssey, Casablanca