برای استفاده از تمامی امکانات انجمن و مشاهده ی آنها بایستی ابتدا ثبت نام کنید
صفحه 2 از 4 اولیناولین 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 از مجموع 31
  1. #1
    New Is Always Better
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    TvWorld
    ارسال ها
    928
    سپاس
    23,924
    از این کاربر 23,266 بار در 996 پست سپاس گزاری شده

    Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل 24Legacy]


    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██


    یکی از مهمترین و موردانتظارترین رویدادهای فرهنگ عامه در راه است و به زودی شاهد بزرگترین گردهمایی طرفداران و ناشران آثار کمیک درهمایش Comic-Con International که هرساله در شهر San Diego ایالات متحده برگزار می شود. خوشحالیم که این افتخار در تیم تحریریه نصیب ما گشته تا همچون سالیان گذشته با پوشش این رویداد بزرگ در خدمت شما باشیم.
    همانطور که می دانید استارت برگزاری پنل سریالها از دیروز زده شده و کم کم اخبار مربوطه به آنها منتشر می شود. از این رو این تاپیک را با هدف قرار دادن اخبار و حواشی کامل پنل سریالهای بنام زدیم و طی آن از ساعاتی دیگر منتظر پست های خوب دوستان تیم خبری باشید. اضافه کنم طی برنامه ریزی های صورت گرفته چیزی بیش از 30 عنوان سریالی در طی سه روز پوشش داده خواهند شد.
    برای مشاهده پنل ها میتوانید روی اسم سریال مورد نظر در جداول زیر کلیک کنید تا مستقیم به پست سریال مربوطه هدایت شوید.
    * تنها دوستان تیم خبری ما در این تاپیک پست خواهند داد. برای اطلاع از اخبار فیلم ها و همچنین بحث عمومی حول این همایش میتوانید به این تاپیک مراجعه فرمائید. امیدواریم مثل همیشه ما را همراهی کنید.
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██
    ██


    برنامه روز جمعه تیم تحریریه:


    نام سریال شبکه مترجم خبر
    The Good Place NBC HMNN
    The Last Ship TNT Samya
    The Strain FX M.Amir
    Silicon Valley
    HBO HMNN
    Teen Wolf MTV HMNN
    Colony USA Network HMNN
    Van Helsing Syfy yaser63
    Marvel’s Luke Cage Netflix yaser63
    Mr. Robot USA Network mr67


    برنامه روز شنبه تیم تحریریه:



    برنامه روز یک شنبه تیم تحریریه:



    برنامه روز دو شنبه تیم تحریریه:

    Sherlock PBS mr67
    Supernatural CW Raylan Givens
    24: Legacy
    Fox Katy Perry



    After everything she did, all the lies and the death and
    the wreckage, I still love her. She’s my mom. – Jax



  2. #11
    F*ck the spoiler
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    ارسال ها
    316
    سپاس
    7,172
    از این کاربر 6,731 بار در 334 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل The Big Bang Theory]



    مقدمه

    بالاخره در فصل دهم مادر و برادر پنی رو خواهیم دید!
    عروسی مجدد پنی و لنرد در راه است.
    فیلم درجه دو پنی را به خاطر دارید؟ گوریل قاتل (Serial Apist). این فیلم در "دنیای سریال" آنقدر ها هم نا موفق نبوده و حتی عده ای طرفدار هم دارد!

    قرار داد بازیگران دارد به انتها می رسد! آیا فصل دهم آخرین فصل سریال خواهد بود؟



    صحبت عوامل
    Molaro، از نویسندگان سریال، : شلدون و ایمی به یک کنفرانس درباره "پرچم ها" خواهند رفت.

    وضعیت شغلی پنی ( پنی از کاری که می کند خوشحال نیست اما درآمد زیادی بدست می آورد) :
    Molaro : فکر می کنم که موقعیت پنی بسیار جالبه و همه می تونیم درکش کنیم. اون شروع می کنه به بررسی همه گزینه هاش.

    درباره رابطه ج*سی ایمی و شلدون :
    Molaro : آخرین باری که اینقدر بر سر یک عمل فیزیکی استرس داشتم وقتی بود که بکارت خودم رو از دست دادم. واقعاً معنای زیادی برای ما داشت و وقت زیادی براش گذاشته شد.
    Molaro گفت که بعضی از عناصر اون قسمت از چند سال پیش برنامه ریزی شده بودن. می دونست که می خواد Bob Newhart به عنوان یک روح بیاد و به شلدون نصیحت پدرانه بده. و می دونست که این اتفاق توی یک روز خاص باید بیوفته، مثل تولد. ( که حالت "سالانه" داشته باشه)

    درباره پایان سریال :

    Molaro : چند تا ایده داریم فعلاً. ولی هنوز نمی دونیم سریال تا کی ادامه داره. به همین خاطر برای فکر کردن درباره پایان داستان یکم زوده.


    بازیگران جدید


    Katey Sagal که سابقه بازی در سریال Sons of Anarchy دارد نقش مادر پنی را ایفا خواهد کرد.
    مادر پنی فردی سرشار از استرس و عصبی توصیف شده است. ( به خاطر پسرش) نام او سوزان است.

    Jack McBrayer، که سابقه بازی در سریال 30Rock دارد نقش رندال را ایفا خواهد کرد. رندال فرد شادی است که سابقه خرید و فروش مواد مخدر و زندانی بودن را دارد.

    Cuoco، بازیگر نقش پنی، قبلاً با Sagal در سریال 8Simple Rules همبازی بوده است.


    The Big Bang Theory @ Comic-Con



  3. #12
    New Is Always Better
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    TvWorld
    ارسال ها
    928
    سپاس
    23,924
    از این کاربر 23,266 بار در 996 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل The 100]






    مقدمه

    در پنل این سریال که دیروز برگزار شد بازیگران اصلی مجموعه حضور داشتند تا نظرشون رو در مورد اتفاقات فصل گذشته و اطلاعاتی از فصل پیش رو با هواداران در میان بگذارند.
    در مورد وقایع سریال میتوان اینطور گفت که همیشه باید گروهی بر روی زمین باشد که قصد نابودی دیگری را در سر داشته و به فکر جنگ با آنهاست. از طرف دیگر خود زمین هم مردمان خود را نابود می کند. از این رو اوضاع اصلا جالب نیست.


    صحبت عوامل و بازیگران



    Eliza Taylor: (در نقش کلارک) واقعا تماشای گروهی از مردم که در تلاش برای زنده ماندن هستند جذابیت خاصی دارد. مدام این سوال در ذهن مردم به میان می آید که چگونه میتوان دشمنی شکست ناپذیر را مغلوب کرد؟ اگر بخواهیم با روش کلارک پیش بریم باید سعی کنیم از قدرت و توان همه استفاده کنیم.
    Cusick (در نقش مارکوس کین) اظهار کرد بزرگترین جدال کین در فصل چهارم حفظ اتحاد است. او کاراکتری فعال و واقع بین است و به راحتی می تواند تشخیص دهد که اولویت با چه کاری ست.
    آکتیویا در مسیر سختی قرار دارد. این مورد را Avgeropoulos اظهار کرد. او به تندی در حال پیش روی است و قصد انجام کاری را دارد که در آن مهارت خاصی دارد. منظور همان کشتن مردم است.
    Morgan هم به کاراکتر خودش یعنی ریون 2.0 اشاره کرد و گفت "او در مسیر تکامل قدم گذاشت. به نوعی تقریبا در جسمی جدید تناسخ کرد."



    Roan و Indra هم هر دو در فصل چهارم حضور خواهند داشت. Zach McGowan بازیگر سریال Black Sails در نقش Roan به جمع بازیگران اصلی اضافه شد.
    Luna با بازی Nadia Hilker هم در فصل پیش رو حضور دارد. Rothenberg اینطور اظهار داشت که "او پدیده ای نو و نوید بخش است" تا جایی که به خاطر می آوریم Luna نایت بلاد (کسی که میتواند شعله را در اختیار بگیرد) است و در حال حاضر فرمانده ای در راس نیست و شهر نور یا بهتر بگیم A.L.I.E هم به پایان راه خود رسیده است. Rothenberg گفت که در فصل آینده می فهمیم که شعله هم یک محصول سیاسی است. هر کسی که صاحب آن شود در راس قدرت قرار می گیرد.
    Lexa در فصل آینده نخواهد بود. اما دیدیم Titus گروهی از پیش آهنگ های نایت بلادی را راهی میدان کرد. پس مطمئنا سال آینده اطلاعات بیشتری از آنها خواهیم داشت.


    فصل چهارم در یک کلام! (اسپویلر)
    گرچه اطلاعات زیادی در مورد داستان فصل چهارم منتشر نشده اما در همین حد بدانیم که کلارک قصد دارد تا این خبر که آنها تنها شش ماه از عمرشان باقی مانده را به گوش همه برساند.
    در سمت دیگر هم آکتیویا باید با حقیقت قتل پایک آن هم در خونسردی کامل کنار بیاید.


    The 100 @ Comic-Con




    After everything she did, all the lies and the death and
    the wreckage, I still love her. She’s my mom. – Jax



  4. #13
    Democracy is so overrated.
    تاریخ عضویت
    May 2015
    محل سکونت
    خانــه ی پوشــالی
    ارسال ها
    438
    سپاس
    6,649
    از این کاربر 10,453 بار در 488 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل The Walking Dead ]




    مقدمه
    پنل سریال The Walking Dead درست بعد از پنل اسپین آف این سریال در ساعت 1 بعد از ظهر روز جمعه به وقت محلی و حدود 00:30 بامداد روز شنبه به وقت ما آغاز شد . بازیگران سریال اکثرا حاضر بودند و Jeffrey Dean Morgan هم که بعد از پایان فصل شش تمام توجهات به اوست و کلیف هنگری که شخصیت او در پایان فصل به جا گذاشت هم در پنل حاضر شده است . در اوایل پنل مشخص شد که Greg Nicotero که از تهیه کنندگان اجرایی سریال است قسمت آغازین فصل هفتم را کارگردانی می کند . کرکمن خالق سریال در ابتدای پنل گفت که در مورد کلیف هنگر نیگان چیزی نمی گوید اما به طرفداران قول داد که قرار است عاشقش شوند .
    اولین تریلر فصل هفتم هم در ابتدای پنل پخش شد . این تریلر سه دقیقه ای از دو بخش تشکیل شده که بخش اول آن تیزری بر اتفاقات پایانی فصل و لحظه ی نیگان است و بخش دوم تریلر نماهایی از فصل جدید و مکان ها و شخصیت های جدید این فصل را معرفی می کند .

    تریلر فصل هفتم سریال :
    دریافت...........................تماشا



    صحبت عوامل و بازیگران

    Gale Anne Hurd : "دنیا در فصل هفتم گسترده تر میشه . قراره کلی آدم جدید رو ببینیم که قبلا اونا رو ندیدیم ... شخصیت های ما قراره هم دوست و هم دشمن های جدیدی رو ببینن و اون بین همچنین چند تا شخصیت غیر انسان خیلی جالب هست . "
    Jeffery Dean Morgan (بازیگر نقش نیگان ) : " من هیچ وقت تو عمرم این قدر که بعد از پخش قسمت آخر فصل 6 تو خیابون هی منو نگه داشتن و ازم سوال پرسیدن برام اتفاق نیفتاده بود " وی در ادامه گفت که هم از طرفداران سریال و هم کمیک بوده و از این که توانسته در نقش نیگان به سریال اضافه شود به شدت خوشحال شده .
    Andrew Lincoln : " ما داریم به سمت یکی از بهترین و بزرگترین شودان هایی که توی این سریال داشتیم از زمان ترمینوس میریم . "



    بعد از این که یکی از طرفداران از این که سریال رابطه ای فرانژادی بین میشون و ریک درست کرده تعریف کرد Gimple گفت : " من نمی دونستم که این چنین تاثیری رو که گذاشت ، میذاره . من فکر می کنم این به این خاطر بود که من داشتم به این آدم ها به چشم شخصیت نگاه می کردم و اونا رو با نژادشون لیبل گذاری نکردم . توی آخرالزمان ، خیلی از چیزایی که مارو از هم جدا می کنن همینجوری از بین میرن . آدما بر اساس کسی که هستن اندازه گیری میشن . "
    Danai Gurira نیز اضافه کرد : " من واقعا خدا رو شکر می کنم که بخشی از سریالی هستم که توش انسانیت بالاتر از بقیه ی اون چیزای دیگه قرار داره . "




    نکات جالب و حواشی



    نورمن ریداز در مورد سفر به ژاپن همراه با اندرو لینکلن صحبت کرد . این که اندرو از او در مورد حرف زدن سوالی پرسیده و ریداز اون رو گول زده و باعث شده که اندرو بگه که : " دستشویی کجاست ؟ " و همینطور تریلر اندرو رو هم با جوجه مرغ پر کرده بود . و یک روز ریداز داشته بسته ای رو باز می کرده که یهو منفجر میشه و اکلیل ازش میزنه بیرون . و ریداز انتقامشو می گیره . لینکلن سوار ماشینش میشه و وقتی کولرش رو روشن می کنه اکلیل از دریچه هاش می زنه بیرون . لینکلن در این باره می گه : " اون روز اینقدر از سر صحنه عرق کرده بودم که اکلیلا همینطوری چسبیدن بهم و هر کاری می کردم برداشته نمی شدن . ناگهان وسط این صحبت ها اندرو لینکلن از جایش بلند شد و رو به ریداز کرد و دستی پر از اکلیل را به سمت صورت ریداز ریخت . و مقداری زیادی از اون روی خود لینکلن ریخت و او مجبور شد پنل رو با ریشی اکلیلی ادامه بده .


    عوامل و بازیگران جدید




    King Ezekiel یکی از شخصیت های محبوب طرفداران در کمیک این فصل به سریال اضافه می شود . نقش او را Khary Payton صداپیشه ی انیمیشن Teen Titans Go! بازی می کند . او رهبر جامعه ای به نام The Kingdom است . کینگ ازکیل با توجه به این انتخاب بازیگر ذره ای جوان تر و باریک تر از آنچه در کامیک تصور شده است خواهد بود . Scott M. Gimple گفت : " اون اومد داخل و انگار صاحب نقش شد . وقتی ویدیوی مصاحبه شو به رابرت کرکمن نشون دادم ، رابرت دیوونش شد . "


    The Walking Dead @ Comic-Con



  5. #14
    F*ck the spoiler
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    ارسال ها
    316
    سپاس
    7,172
    از این کاربر 6,731 بار در 334 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل Game of Thrones]



    مقدمه
    هشدار: اگر همه قسمت های فصل ششم را تماشا نکردید از خواندن این پست خودداری کنید.


    همانطور که انتظار می رفت، صحبت زیادی درباره فصل هفتم نشد.
    (لیست افراد حاظر در پنل )
    بازیگران، شورانر ها و کارگردان قسمت های نهم و دهم به سوالات طرفداران پاسخ دادند. درباره اتفاقات فصل ششم و آینده شخصیت ها گفتگو شد.

    صحبت های Sophie Turner، بازیگر نقش سانسا، درباره جان و سانسا بسیار جالب توجه بود. Benioff باز هم درباره تاخیر فصل هفتم توضیح داد. Rheon، بازیگر نقش رمزی، از رمزی دفاع کرد. فرضیه طرفداران درباره آریا رَد شد(یکی بودن او و "وِیف" ) .


    Sophie Turner، همکارانش را راضی کرده بود که قبل از شروع کنفرانس حسابی وُدکا بنوشند!



    صحبت عوامل و بازیگران


    درباره تاخیر فصل هفتم :
    Benioff: زمستان فرا رسیده و تو لوکیشن های ما درخت وجود داره! باید صبر کنیم برگ ها بریزن. هیچ جوری نمی شه بدون تاخیر فصل هفتم رو پخش کرد... فیلمبرداری تازه ماه فوریه{بهمن،اسفند** به اتمام می رسه.

    درباره جان اسنو و سانسا :
    Sophie Turner : من فکر نمی کنم سانسا باور داشته باشه که جان توانایی اداره وینترفل رو داره. از نظر سانسا جان هوش، دانش و تجربه ای که سانسا داره و بدست آورده رو نداره. من با سانسا موافقم! ولی سانسا می دونه که جان به عنوان یک استارک فرد بسیار شرافت مندیِ و در نهایت تصمیمات "درست " رو می گیره. ولی آیا این تصمیمات "درست" به نفع دیگران و خودش هست؟


    خب، حالا که جان و سانسا پدر مشترک ندارن، ممکنه با هم دیگه ... ؟! احتمالاً نه!
    Sophie Turner، خطاب به شورانر ها : دیوید و دن! اگه کاری کنید اتفاقی بیوفته، می کشمتون!

    خب دوست دارید سمول چطوری بمیره؟!
    Bradley، بازیگری که این نقش رو ایفا می کنه، گفت که دوست داره سمول از بالای یک نرده تو کتابخونه جدیدش بیوفته پایین (!)


    درباره فرضیه ای که می گه ویف و آریا در واقع یک شخصیت هستند :
    Marsay، بازیگر نقش ویف: به نظر من فرضیه خیلی باحالی بود. می تونست خیلی جالب باشه. ولی فکر می کنم آریا، آریاست! همینطوری که الان هست خوبه.






    جان می فهمه پدرش ند نیست؟
    Hempstead-Wright، بازیگر نقش برن : حدس می زنم {برن** یه جوری به اطلاعش برسونه... ولی مطمئن نیستم چه واکنشی نشون بده. "هی! من یه جادوگر درختی ام، بابات بابات نیست!"


    Sapochnic جزو کارگردانان فصل هفتم نیست، اما امیدواره در فصل هشتم برگرده.

    Nairn، بازیگر نقش هودور، گفت که سکانس آخر قسمت پنجم بسیار خوب نوشته شده بوده و می دونسته قراره بمیره، ولی احساسات مردم واقعاً غافلگیرش کرده.
    " چند روز پیش رفته بودم یه هتل تو لس آنجلس... روی همه در ها نوشته شده بود "هودور"!


    دفاع از رمزی، توسط بازیگری که نقشش رو ایفا کرده :
    Rheon: بیچاره تو شرایط سختی بزرگ شده بود. یه حر*م زادست تو شمال. که خودش خیلی سخته، و در تمام زندگیش همیشه تشنه ی "عشق" و "مقبولیت" پدرش بوده.



    ویدیو های منتشر شده

    ویدیویی از مراحل ساختن فصل هفتم. بسیار زیبا و دیدنی. از دست ندید!



    دو دقیقه. دریافت :
    720P



    ویدویی خنده دار از اشتباهات و سوتی های بازیگران در هنگام فیلمبرداری فصل گذشته. از دست ندید! :



    دو دقیقه و 14 ثانیه. دریافت :
    720P


    Game Of Thrones @ Comic-Con




  6. #15
    Democracy is so overrated.
    تاریخ عضویت
    May 2015
    محل سکونت
    خانــه ی پوشــالی
    ارسال ها
    438
    سپاس
    6,649
    از این کاربر 10,453 بار در 488 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل Rick and Morty]


    مقدمه
    پنل امسال Rick and Morty با حضور دن هارمون و جاستین رویلند به همراه Ryan Ridley نویسنده ی کار برگزار شد . دن هارمون از واژه ی " افسانه ای " برای توصیف فصل جدید سریال استفاده کرد . او گفت که از واژه ی " افسانه ای " متنفر است ، چون تواقعات بی جا و زیاد از حدی ایجاد می کند ولی این فصل جدید به معنی واقعی کلمه " افسانه ای " است .
    و بر اساس گفته ی هارمون و رویلند فصل سه کارش را از همانجایی که در فصل قبل رها شد ادامه می دهد . در ابتدای پنل کلیپی از فصل جدید پخش شد . کلیپی که حال و هوای تارانتینو وار و شاید دقیق تر " Kill Bill " وار داشت . هر چند کلیپ رنگی نداشت و در حد یک طرح بود اما فضای جدیدی را برای سریال نشان داد . در این پنل هم تاریخ پخش فصل سوم سریال مشخص نشد تا طرفداران همچنان منتظر بمانند .


    کلیپ پخش شده در پنل کامیک کان از فصل 3 :

    صحبت عوامل و بازیگران

    وقتی در مورد زندانی شدن ریک و تاثیر آن بر سریال و همینطور قسمت آغازین فصل سه سوال پرسیده شد رویلند جواب داد : " این واقعا یه اپیزود باحالیه و من نمی خوام چیز زیادی در مورد اینکه چجوری سریالو برمی گردونیم به روندش بگم ولی اسم سریال ریک و مورتیه . مطمئن باشین همه چی حل میشه . "
    بعد از پخش قسمت پایانی فصل دوم سریال صد ها تئوری در مورد این که چطور ریک از زندان آزاد می شود توسط طرفداران مطرح شد که Ridley در همان ابتدا به این نکته اشاره کرد و گفت که هیچ کدام از آن تئوری ها حتی به چیزی که قرار است اتفاق بیفتد نزدیک هم نیستند . او در مورد این که ریک از زندان بیرون می رود یا کل فصل پشت میله های زندان می گذرد اطلاعاتی نداد اما گفت که طرفداران گره پیش روی داستان را حدس نخواهند زد .


    نکات جالب و حواشی
    در مورد بازی پوکمون گو و این که آیا کسی از سازندگان سریال آن را بازی می کند نیز سوال پرسیده شد . هارمون گفت که بازی نمی کند . ولی خودش را یک Team Mystic می داند . رویلند اما گفت که دارد هر از گاهی آن را بازی می کند .
    رویلند : " فکر کنم الان حدودای مرحله ی 6 باشم . من دارم به عنوان تیم قرمز بازی می کنم ... هر چند به نظر میاد اینجا بتونم بیشتر بازی کنم . "


    بازیگران مهمان فصل جدید
    علاوه بر موضوعات در مورد داستان سریال این سه نفر می خواستند در مورد بازیگران مهمانی که در فصل سه دارند هم صحبت کنند . هارمون گفت که حتی هنوز هم نمی تواند باور کند که چه استعداد هایی را برای فصل جدید به عنوان بازیگر مهمان خواهند داشت .
    هارمون گفت : " من واقعا توی این فصل لحظاتی رو داشتم که می ترسیدم و می گفتم که 'باورم نمیشه این آدم داره چیزای مسخره ای که ما نوشتیم رو میگه .'"
    هر چند که آن ها هیچ اطلاعاتی در مورد این بازیگران مهمان ندادند اما رویلند گفت که یک لیست پر از بازیگران درجه 1 هستند که دلیلی برای حضور در سریالی مثل Rick and Morty ندارند . و گفتگو به سمتی رفت که پرسیده شد که آن ها دوست دارند که بازیگرانی در سریالشان به عنوان بازیگر مهمان حضور یابند . برای رویلند مرحوم David Bowie و Gary Coleman بودند اما هارمون گزینه ی معقول تر و قابل دسترس تری داشت .
    هارمون : " من یه جورایی دلم می خواد Vin Diesel رو ببینم . و یه جورایی هم می خوام یه صحبتی باهاش داشته باشم . اون یکی از طرفدارای سرسخت D&D (بازی Dungeons & Dragons )ـه و به نظرم حضورش تو سریال عالی میشه . "

    Rick and Morty @ Comic-Con



  7. #16
    It's Happenning
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    ارسال ها
    816
    سپاس
    18,798
    از این کاربر 18,910 بار در 814 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل American Gods]



    مقدمه
    American Gods سریال جدید Bryan Fuller (خالق سریال هانیبال) و Michael Green است که قرار است در سال 2017 از شبکه Starz پخش شود. سریال براساس رمانی معروف نوشته Neil Gaiman ساخته می‌شود، رمانی که مخلوطی از تاریخچه فرهنگی، هنری آمریکا (Americana)، فانتزی و شکل‌های مختلفی از افسانه‌شناسی مدرن و باستان است. پنل این سریال در کامیک‌کان با استقبال خوب طرفداران مواجه شد و بخصوص Neil Gaiman برای مدتی ایستاده تشویق شد.

    تریلر سریال
    پیش از شروع پنل اولین تریلر سریال نیز پخش شد که در توئیتر با عنوان "بعضی‌ها فقط باید ببینند تا باور کنند، این اولین نگاه به American Godsـه" منتشر شده است.



    صحبت عوامل و بازیگران

    Bryan Fuller / شورانر سریال گفت: "هرجوری که به این سریال وارد بشید (کتاب رو خونده باشید یا نه) در دستان مطمئنی قرار دارید. یکی از حاضران پرسید که به غیر از Gillian Anderson آیا بازیگر دیگری هم از هانیبال به این سریال اضافه میشه؟ و Fuller پاسخ داد: "در همیشه برای اون آدمای دوست‌داشتنی بازه. به محض اینکه برنامه‌شون با ما هماهنگ باشه، دوست داریم که اینکار انجام بشه."


    Neil Gaiman / نویسنده رمان از این گفت که فقط یه تعهد برای اقتباس از کتاب می‌خواستم، اینکه شاهد هیچگونه وایت‌واشینگ (قرار دادن بازیگران سفیدپوست بجای کاراکترهایی با رنگ پوست و قومیت متفاوت) نباشیم. این چیزی بود که حتما باید رعایت می‌شد، البته با هیچگونه مخالفتی هم مواجه نشدم و کاملا توافق داشتیم. Michael Green هم در ادامه گفت که نباید برای اینکار کسی تشویقمون کنه، این باید فرض اولیه برای هر اقتباسی باشه. Gaiman این را هم گفت که انقدر از Ricky Whittle بازیگر نقش Shadow Moon خواستیم برای سریال تست بازیگری ارسال کنه که تعدادش از دستم رفته که Whittle بلافاصله گفت: "من می‌دونم. 16 تا. که در ضمن خیلی هم غیرعادیـه." و Gaiman هم خندید و گفت: "ما مجبورش کردیم برای بدست آوردن نقش زحمت بکشه. باید ما رو متقاعد می‌کرد و این کارو کرد." Gaiman همچنین گفت فصل اول رمان American Gods رو سال 1999 در مسیر کامیک‌کان نوشته و همه چی یه جورایی تو مسیر سن دیه‌گو شروع شده. چند سالی هست که صحبت‌هایی از دنباله‌ای بر رمان مطرح شده، Gaiman در پنل به این موضوع هم اشاره کرد و گفت: "احتمالش داره روز به روز بیشتر میشه." حرفی که فریاد خوشحالی هواداران رو به همراه داشت.



    Ian McShane / بازیگر نقش Mr. Wednesday درباره سفر جاده‌ای Shadow و Mr. Wednesday که در ابتدای سریال شروع میشه گفت: " همینطور عجیب و غریب‌تر و س*ک*س*ی تر و جذابتر و بامزه‌تر میشه." McShane همچنین از این گفت که سریال علیرغم اینکه به مسائل مهمی می‌پردازه اما سریال خنده‌داریـه و شخصیت Mad Sweeney یه لپرکان احمقیـست که خودش رو وارد موقعیت‌های بامزه‌ای می‌کنه.

    Yetide Badaki / بازیگر نقش Bilquis الهه باستان عشق به این نکته اشاره کرد که تازه 3 سال پیش شهروند آمریکا شده و گفت: "دوستام بهم میگن 3 سال فاصله از شهروند آمریکایی تا خدای آمریکایی"

    Kristin Chenoweth که در این پنل به عنوان بازیگر نقش الهه Easter توسط برایان فولر معرفی شد گفت: "هیجان‌زده‌ام که دوباره به برایان فولرـم می‌پیوندم." این دو پیش از این در Pushing Daisies همکاری داشته‌اند.+ +



    American Gods @ Comic-Con




  8. #17
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    ارسال ها
    154
    سپاس
    344
    از این کاربر 3,340 بار در 158 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل Archer]




    مقدمه
    بعد از اینکه خبرِ بسیار خوشحال‌کنندۀ تمدید شدن سریال آرچر، اون هم نه تنها برای یک فصل، بلکه برای سه فصل رو شنیدیم، شوکه شدیم! اما این تنها چیزی نبوده که ما رو در مورد آرچر شوکه کرده باشه، و کلیف هنگر فصل هفتم، باعث شده طرفداران این سریال، انواع و اقسام تئوری‌ها رو روانۀ سایت‌هایی مثل Reddit و امثالهم کنند. خبرِ خوب دیگه اینه که عوامل سریال، در مورد فصل هشتم به راحتی صحبت کردند. امسال در کامیک کان، هم به صورت زنده برنامه داشتند و هم تریلری رو برای فصل هشتم نمایش دادن ولی متأسفانه تا الان هیچ ویدئویی رو نتونستیم در این مورد دریافت کنیم. تنها ویدئویی که منتشر شده، مربوط به دقایق کوتاهی از پخش زندۀ عوامل آرچر در کامیک کان هست که اون رو می‌تونید از طریق لینک زیر دانلود کنید.


    دانـلـود بـا کـیـفـیـت 720


    هشدار: در نظر داشته باشید، چنانچه تا پایان فصل هفتم آرچر رو تماشا نکردید، از خواندن بقیۀ مطلب خودداری کنید.

    صحبت عوامل و بازیگران
    عوامل و بازیگران آرچر، بی درنگ به یک سؤال بزرگ پاسخ دادند. اینکه قرار است در فصل هشتم چه اتفاقی بیفتد؟ پاسخ "سرزمین خیالی" بود. در ادامه در این مورد توضیحات بیشتری داده می‌شود.



    در پایان فصل هفتم، به نظر می‌رسید که آرچر کشته شد. اما در تریلری که در کامیک کان نمایش داده شده که هنوز هیچ جایی به صورت آنلاین قابل دسترس نیست، آرچر به صورت زنده نشان داده شد، ولی در کما بوده. البته این به این معنی نیست که اون تراژدی به پایان رسیده.

    همونطور که می‌دونید صداپیشۀ خدمتکار آرچر یعنی "وودهاوس" سال گذشته فوت شد. Adam Reed سازندۀ سریال، در این مورد گفت که قصد نداره دیگه این شخصیت رو به سریال برگردونه. گرچه صحبت از این بود که در فصل هشتم روی شخصیت "وودهاوس" به مراتب بیشتر کار بشه، ولی گویا تصمیم نهایی اینطور بوده که این شخصیت حذف بشه. در واقع قضیه قراره این طوری نمایش پیدا کنه "وود هاوس" مُرده یا کشته شده.

    در تریلر، تمامی شخصیت ها به غیر از آرچر لباس مشکی رنگ پوشیده بودند و در مراسم تشییع جنازۀ "وود هاوس" شرکت کرده بودند. که مشخص میشه آرچر گویا بعد از اون حادثۀ تیر خوردنش، 3 ماه توی کما بوده.

    مَلوری و لانا کنار تختش ایستاد بودند، و مادر آرچر به این فکر بود که الان آرچر داره به چی فکر می‌کنه یا چه رؤیایی رو داره می‌بینه؟ از اونجا، دوربین روی صورت آرچر که خوابیده زوم میشه تا اینکه آرچر چشماش رو توی اون "سرزمین خیالی" باز می‌کنه. توی این سرزمین، آرچر یه بازرس خصوصی هست که توی سال 1920 زندگی می‌کنه. کت و شلوار و کلاه همون دوران رو هم به تن داره! در اینجا "وودهاوس" میشه همکار کشته شدۀ آرچر. آرچر دنبال این میره که ببینه کی همکارش (وودهاوس) رو کشته؟ این قضیه اون رو به یه کلاب شبانه‌ای میرسونه، که لانا در اون یه خوانندۀ خیلی زیباست، کریگر کسی هست که پشت "بار" می‌ایسته، رِی ترامپِت می‌نوازه و بقیۀ شخصیت‌ها هم به نوعی یه کاراکتری رو توی این سرزمین خیالی دارن.

    توی این سرزمین خیالی، آرچر برای اولین بار هست که داره تموم این شخصیت ها رو می‌بینه. یعنی وقتی لانا رو می‌بینه، لانا اون رو نمی‌شناسه.

    Adam Reed در این مورد میگه حسابی هیجان‌زده‌ـست که در این مورد به نوشتن ادامه بده، ولی نمی‌دونه که این قضیه قراره تا کجا پیش بره.

    Matt Thompson، مدیر اجرایی تولید، میگه که "همۀ شخصیت‌ها هم یه جورایی عوض شدن، هم یه جورایی عوض نشدن. واقعاً خیلی جالبه که آرچر وارد داستان بشه و لانا رو برای اولین بار ببینه."

    همچنین Adam Reed در ادامه گفت که در این فصل کاراکتر ملوری، عمیق‌تر شده و روش بیشتر کار شده. قراره مَلوری با حرف مخفف "M" صدا زده بشه تا ادای احترامی به مجموعۀ جیمز باند هم صورت گرفته باشه. سیریل قراره به عنوان "کارآگاه فیگیس" باشه و پَم هم قراره به عنوان "کارآگاه پووی" باشه.

    اما "شریل"، کلاً قراره یه اسم دیگه داشته باشه. قراره اسمش "شارلوت وَندِر تانت"، وارث "وَندِر تانت" باشه.

    همچنین در انتها گفته شد که سریال قراره از شبکۀ FX به شبکۀ FXX منتقل بشه و مِن بعد از اونجا پخش بشه. اولین قسمت از فصل هشتم قراره ژانویۀ 2017 به نمایش در بیاد.




    Archer @ Comic-Con



  9. #18
    Democracy is so overrated.
    تاریخ عضویت
    May 2015
    محل سکونت
    خانــه ی پوشــالی
    ارسال ها
    438
    سپاس
    6,649
    از این کاربر 10,453 بار در 488 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل South Park ]


    مقدمه
    پنل South Park امسال بیشتر به نوعی جشن برای بیست ساله شدن سریال و پیش رو بودن فصل بیستم تمرکز داشت که سپتامبر پخشش را آغاز می کند و جلسه حالت پرسش و پاسخی داشت . لوگویی که در بالا می بینید به این مناسبت رونمایی شد و کلیپی جالب و دیدنی هم در ابتدای پنل پخش شد . کلیپ We’ve Been There نام دارد و حالتی شبیه تبلیغات های تلویزیونی دارد . و یک راوی روی تصویر می گوید که در این 19 فصل چه کار ها کردند . ( در مورد صحنه ی رفتن تام کروز به داخل کمد و بیرون نیامدنش می گوید : ما این کارو کردیم و حتی ازمون شکایت هم نشد ! )




    Trey Parker و Matt Stone در این پنل حضور داشتند .




    صحبت عوامل و بازیگران
    پرسیده شد که چطور توانستند سریال را در صنعتی که به وسیله ی وکیل ها و تیم های بازاریابی و مارکتینگ اداره میشه خالص نگه دارند . آن ها اشاره کردند که دعواهایی بعضا سر بعضی مسائل با کمدی سنترال داشته اند ولی همیشه شبکه از آن ها و ایده هایشان حمایت کرده است . پارکر گفت : " اساسا ما این چیزی که می سازیم رو پنج شنبه بهش فکر می کنیم و شروع می کنیم به ساختش و چهارشنبش میره رو آنتن . پس ما علاوه بر این که فهمیدیم توی این کار باید انرژی زیاد صرف کنیم از طرفی هم خوب بود چون وقتی شبکه دوشنبه ما رو خبر می کنه و میگه 'هی ما الان این صحنه رو دیدیم و شما نمی تونین این کارو بکنین ' ما بهشون میگم که ' هی رفیق الان دو روز مونده به پخش ! می خوای چیکار کنی ؟' انگار که تقصیر اوناست ... این کلک همیشه جواب میده . عالیه اصلا."

    این نوع کار همیشه سخت بوده و در فصل هشتم کار از همیشه سخت تر شد . وقتی که اون ها فیلم عروسکی Team America رو کار کردن و بلافاصله بعدش وارد تولید فصل 8 سریال شدند و به طرز عجیبی تونستند پیش برند اما در اپیزود پایانی گیر کردند . اون ها تا شنبه هیچ ایده ای در مورد اون قسمت نداشتند تا این که ایده ی اور/جی خونین در کریسمس با جانوران با ذهنشان رسید . درست چند ساعت قبل از پخش شدن قسمت اون ها تصمیم گرفتن سوراخ فیلمنامه رو پر کنند و یکی از اون جانور ها سقط کردن تا به این ترتیب "ناجی" به دنیا بیاد . مت استون : " اون قسمت به طور خاص قسمتیه که کلا داغون بود تا آخرین ثانیه ها . و وقتی نگاهش کردیم گفتیم که ' واو . واقعا یکاریش کردیم . ' بعضی وقت ها اون تغییرات توی آخرین ثانیه ها ، فکر شده ترین تغییرات به نظر میان ."



    این دو به این که الان دیگر پیر شده اند اشاره کردند و دلیل این که نقش رندی در سریال بیشتر شده هم همین است . اون ها داستان هایی که برای خودشون بعضا اتفاق میفته رو برای اون می نویسن . و این به چند بعدی تر شدن شهر کمک می کنه . پارکر : " یادم میاد توی 5 و حتی ده فصل اول که صدای رندی رو در میاوردم می رفتم توی اون اتاقک ضبط و ادای بابامو در میاوردم ولی حالا فقط صدای خودمه ! "

    در طی جلسه ی پرسش و پاسخ زنی که لباسی به تن نداشت و تنها نوک پستان هایش را با چسب پوشانده بود پرسید که آیا اونا یه اپیزود در مورد جنبش Free the Nipple (جنبش آزادی پستان : ویکی پدیا ) می سازند یا نه که پارکر بلافاصله در جواب گفت : " بله ! قرار نبود بسازیم ولی حالا قراره ! تمام فصل بعدی قراره فصل Free the Nipple باشه ! "

    یکی از طرفداران پرسید که آیا ورژن دیگری از دانالد ترامپ بعد از کشتن دانالد ترامپ کانادایی در سریال خواهیم دید و استون به شوخی گفت : " منظورتون آقای گریسونه ؟ "

    وقتی یکی از طرفداران پرسید که آیا فیلم دیگری از ساوث پارک ساخته می شود استون جواب داد : " یه روزی ممکنه یه فیلم ساوث پارک دیگه بسازیم . ولی در حال حاضر ، همونطور که تری گفت ، تموم چیزی که می تونیم بهش فکر کنیم اینه که ما باید ده تا قسمت این پاییز بسازیم . " آن ها همچنین اشاره کردند که آن ها فکر می کردند سریال در حال تمام شدنه وقتی که اولین فیلم رو ساختند . پارکر : "ما اون زمان فکر می کردیم که 'خیله خب ، ساوث پارک در حال تموم شدنه . دو سال رو داشتیم و داره می میره سریال . پس ما یه فیلم بزرگ می سازیم به عنوان یه پایان اساسی برای ساوث پارک .'"

    این دو در مورد بازی South Park:The Fractured But Whole که به زودی بیرون می آید نیز هیجان زده بودند . دنباله ای که بر بازی سال 2014 یعنی The Stick of Truth ساخته شده است که به بچه ها اجازه می دهد در نقش کسانی که نقش ابرقهرمان ها را بازی می کنند بازی کنند . و در این بازی قابلیت بازی کردن در قالب زن هم وجود دارد . قابلیتی که در بازی قبلی نبود . از لحاظ روایت داستانی کمی طول کشید که چطور کاری کنند که عملی باشد .


    نکات جالب و حواشی


    Chris Hardwick مجری پنل آماری جالب از سریال ارائه داد . طبق این آمار سریال تا به حال 1714 کاراکتر داشته ، 200 تا دعوا ، 49 بار دستشویی کردن کارتمن رو نشون داده ، 18 بار رندی دستگیر شده ، 84 بار استن بالا آورده ، 6 تا اینال پروب ( اون دستگاه کاوشگری که داخل مق/عد جاساز می شد !) داشته و 2 تا هم تغییر جنسیت گریسون!

    هارویک در مورد این که اپیزود Chinpokomon دیگری می سازند یا خیر با توجه به بازی Pokémon Go . پارکر جواب داد : " ما این کارو تو سال 1999 انجام دادیم ! چون ما اپیزودی ساختیم به نام ‘Chinpokomon’ که بچه ها عروسک هایی رو می خریدن که توش یه چیپ داشت و می تونست جایی که اونا هستن رو ردیابی کنه . و همه ی اطلاعات رو به ژاپن بفرسته تا اونا بتونن آمریکا رو کنترل کنن و Pearl Harbor رو به بمب ببندند . اونا چیز لعنتی ما رو دزدیدن ! پس ما ازشون شکایت می کنیم برای دزدین ایده های لعنتی مون ! "

    مشخص شد که PC Principal در فصل بیستم هم حضور خواهد داشت . و استون گفت : " ممکنه چند بار دیگه هم کنی رو بکشیم . ما یه جورایی این کار رو متوقف کردیم . چون برای یه مدت خوب بود و جنبه ی فان داشت ولی بعد از مدتی انگار شبیه مشق شب شده بود برامون . ولی می تونیم دوباره انجامش بدیم . "


    چه خبر از South Park Experience؟

    در شهر ساوث پارک به روی علاقه مندان باز بود تا در آن قدم بزنند و با کاراکتر ها و مکان های محبوبشان عکس بگیرند .











    South Park @ Comic-Con



  10. #19
    Yo .... Miste White
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    قزوین
    ارسال ها
    2,734
    سپاس
    32,964
    از این کاربر 45,588 بار در 2,807 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل iZombie]




    مقدمه
    فصل دوم iZombie فصلی سرنوشت‌ساز برای این سریال بود و سؤالاتی را ایجاد کرد که فصل سوم قطعاً باید یه آن‌ها، پاسخ دهد. خوشبختانه، عوامل و بازیگران به همراه رئیس جلسه و یکی از کارکنان EW دنیل نوسباوم، روز پنجشنبه در پنل این سریال در کامیک‌کان، حاضر شدند تا اطلاعاتی از فصل آینده به طرفداران، بدهند.


    اتفاقاتی که در اواخر فصل دوم افتاد: یک شورش پرقدرت و همه‌جانبه در مهمانی مکس‌ریجر، اتفاق افتاد، که خوشبختانه، لیو، میجر و کلایو آنجا حضور داشتند تا اوضاع را مهار کنند و جلوی وان دو کلارک را هم بگیرند. هرچند، کمکی غیرمنتظره از سوی یک پیمانکار نظامی [ زامبی ] خصوصی به نام ویوین استول، دریافت کردند که می‌خواهد با تبدیل کردن سیاتل به «پایتخت زیستگاه زامبی‌ها» نظم جدیدی به دنیا بدهد. در همین حین، وضعیت رابطه‌ی پیتون و راوی به دلیل حرکت دلیرانه‌ی بلین برای نجات پیتون از دست افراد آقای باس، در هاله‌ای از ابهام، باقی ماند.




    صحبت عوامل و بازیگران
    ماجرای پدر-پسریِ بلین، ادامه خواهد داشت. بازیگران سریال در پنل اعلام کردندکه اگنس [ رابرت نیپر ] برای سه قسمت بازخواهد گشت که دو قسمتـش در سه قسمت ابتدایی فصل خواهد بود.


    سؤال مهمی که در پایان فصل دوم به وجود آمد، این است که آیا لیو در جنگ‌شان برای دوری از تلاش اجتناب‌ناپذیر بشر برای از بین بردن آن‌ها، به زامبی‌ها ملحق خواهد شد یا خیر. ویوین می‌پرسد: «وقتی برای نابود کردن ما بیایند، طرف کی خواهی بود؟» سازنده‌ی سریال، راب تامس در طول پنل، توضیح داد: بیشتر فصل سوم بر روی سردرآوردن لیو از این سؤال، می‌گردد.


    ولی سؤال اصلی طرفداران این است که آیا لیو و میجر به آغوش یکدیگر بازخواهند گشت؟ مک‌آیور در این باره اذعان کرد: فکر کنم که نهایتاً دوست دارم رابطه‌ی لیو و میجر، جواب دهد، ولی در حال حاضر سؤالات مهمتری مطرح است. به هرحال دوستی‌ای که دارند، دوستی‌ای متزلزل است. چیزی که می‌توانم قول دهم این است که عشق بعدی لیو ... کشته نخواهد شد!


    در همین حین، لیو و گروه، فرصتی به دست می‌آورند تا iZombie را وارد Law and Order کنند. تامس: «لیو و کلایو در یکی از قسمت‌ها به دنبال حل یک پرونده می‌روند و سپس پیتون [ الی میچاکا، که حالا یکی از بازیگران ثابت فصل سوم می‌باشد ] این پرونده را تحت پیگرد قرار می‌دهد.





    نکات مهم پنــل
    قسمتی Law and Order-مانند وجود خواهد داشت، ولی خبری از قسمت موزیکال نخواهد بود.

    راهول کوهلی بیشتر از آن چیزی که به‌نظر می‌آید، طرفدار رابطه‌ی راوی و پیتون می‌باشد. مک‌آیور با شوخی نسبت به همکارش گفت: «عاشق اینم که راهول خیلی خوب در مورد این قضیه برخورد می‌کنه ... اون نسبت به راوی، بیشتر به این مثلث عشقی، اهمیت میده.» کوهلی هم با بی‌اعتنایی پاسخ داد: «امروز صبح الی انقدر با کفش‌های پاشنه‌بلند اینور اونور رفته بود، پاهاش تاول زده بود و می‌خواست از این اتاق به اون‌یکی اتاق بره که راهول خودش رو انداخت جلوش تا بلندش کنه و برسوندش.» و ادامه داد:«کارهای من حساب کتاب داره، خیلی‌خب؟»


    کوهلی همچنین تعداد زیادی فن‌فیکشن در مورد شخصیت خودش ساخته است. وی اعتراف کرد: «من دفتر خاطراتی دارم که در آن به عنوان راوی به‌صورت اول‌شخص، یادداشت می‌کنم. اسامی والدین راوی و اینجور مسائل را انتخاب کردم، و تمامش کاملاً نامربوط به‌نظر می‌رسد.» یکی از اسم‌هایی که برای داستانش انتخاب کرده : جناب بن کینگزلی.


    مالکوم گودوین که نقش کلایو ببینو را ایفا می‌کند، علاقه‌ی زیادی به یکی دیگر از سریال‌های شبکه‌ی CW دارد: The 100 !







    0 0 0 00




    iZombie در نیمه‌ی فصل به CW بازمی‌گردد.



    iZombie @ Comic-Con


  11. #20
    New Is Always Better
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    TvWorld
    ارسال ها
    928
    سپاس
    23,924
    از این کاربر 23,266 بار در 996 پست سپاس گزاری شده

    پاسخ : Comic-Con International 2016 | بخش سریال [پنل Vikings]



    مقدمه
    وایکینگ ها در حالی پا به پنل سریال خود می گذارند تا اطلاعاتی از نیم فصل دوم فصل چهار رو در اختیار هواداران قرار دهند. همچنین تریلی جدید هم در پنل پخش شد که در زیر لینک آن قرار گرفته است.

    تاریخ بازگشت نیم فصل دوم هم که قرار است در قالب 10 قسمت پخش شود، پاییز اعلام شد. Michael Hirst نویسنده و کارگردان این مجموعه که نامزد دریافت جوایزی مثل امی و گلدن گلاب برای سریال THE TUDORS بوده است، این سریال را اینگونه وصف کرد: "وایکینگ ها حماسه ای خانوادگیست که داستانهای خوبی را از ادوار تاریک یا همان قرون وسطی بیان می کند."


    ۷ دلیل آنکه پنل وایکینگ ها بهترین پنل امسال بوده است؟



    ۱. در آغاز بازیگران اصلی صندلی یکدیگر را هنگام نشستن به شوخی به عقب می کشیدند.

    ۲. Clive Standen تی شرتی با عنوان "بی ادبی مرا ببخشید" به سمت هواداران پرتاب کرد.




    3.
    Alexander Ludwig با احساسات زیادی در مورد مادرش صحبت کرد.





    ۴. Katheryn Winnick هم مثل همیشه دلبری کرد!


    ۵. Travis Fimmel ناگهان جایگاه خود را ترک کرد و دختر هواداری که گریه میکرد را در آغوش گرفت.

    ۶. هواداران هم در شیپورها دمیدند تا قدردانی خود را ابراز کرده باشند.



    ۷. تریلری حماسی از نیم فصل دوم را منتشر کردند: Download

    بازیگر جدید در فصل پنجم

    Jonathan Rhys Meyers بازیگر نقش اول سریال The Tudors و همچنین Dracula به جمع بازیگران این سریال در فصل آینده که مراحل ساخت آن از همین تابستان استارت خواهد خورد، اضافه شد. در مورد نقش آن اطلاعات زیادی گفته نشده از همین رو احتمال آن هست که او حتی به عنوان بازیگر مهمان بازی کند.


    صحبت عوامل و بازیگران (اسپویلر)
    Michael Hirst در مورد پارت دوم فصل چهار گفت قسمتهایی که در پیش هست ماندگارترین قسمتهای وایکینگز خواهد بود. طوری که 2 قسمت از این 10 قسمت هیچ شباهتی به قسمتهایی که تابحال دیدین ندارد! بهتر بگم همانند آن دو قسمت را تابحال در هیچ سریالی مشاهده نکردین.
    تا اینجا دیدیم که رگنار بعد از غیبتی طولانی برگشته و قصد انجام کار بسیار خاصی را دارد. همچنین او میخواهد پسران خود را بیشتر بشناسد چرا که در سالهای مهم زندگی آنها کنارشان نبوده.
    در آخر هم اضافه کرد در مورد شایعات نا به هنگامی که در مورد مرگ رگنار در بین سایتها منتشر شد باید بگم اتفاقات زیادی برای رگنار خواهد افتاد که شما از آنها بی خبرید! +


    Vikings @ Comic-Con




    After everything she did, all the lies and the death and
    the wreckage, I still love her. She’s my mom. – Jax



 

 
صفحه 2 از 4 اولیناولین 1234 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين ارسال: 07-24-2016, 05:49 AM
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين ارسال: 07-24-2013, 10:41 PM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • قدرت گرفته از سیستم vBulletin نسخه ی 4.2.3
  • قالب اختصاصی انجمن TvWorld نسخه ی 1.0
  • طراحی و اجرای قالب : نوژن
  • تمام حقوق مطالب و محتوا برای تی وی وُرلد محفوظ می باشد
Powered by vBulletin® Version 4.2.1
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.