PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : Shogun| بحث اپیزودیک | فصل اول , اپیزود هفتم



yaser63
04-02-2024, 03:20 PM
https://picoup.ir/images/97947255202939116435.jpg (https://picoup.ir/)

Season 1, Episode 7,A Stick of Time


.:IMDB:. (https://www.imdb.com/title/tt8888604/?ref_=ttep_ep7)

خلاصه داستان اين قسمت : در اوساکا (https://en.wikipedia.org/wiki/Osaka) ,متحدان جدید عملکرد بهتری در برابر "توراناگا" داشته اند.در نتیجه او برای رسیدن به توافقی جدید مجبور می شود با یکی از اعضای خانواده که مدت های طولانی ناپدید بوده دیدار کند.



تاریخ انتشار: سه شنبه چهاردهم فروردین 1403


.:inf-topic:. (https://tvworld.info/showthread.php?t=51056)

saeedporreza9
04-04-2024, 01:23 PM
میشه گفت جزو 3 قسمت برتر سریال بود ولی اگه سکانس پایانی رو بهتر درمیاوردن بنظرم میتونست بهترین قسمت سریال لقب بگیره.
اتفاقی که آخر قسمت افتاد با اینکه شوکه کننده بود ولی یکم برام هندی و عجیب شد!



9/10

StrawberryMoon
04-04-2024, 03:04 PM
میشه گفت جزو 3 قسمت برتر سریال بود ولی اگه سکانس پایانی رو بهتر درمیاوردن بنظرم میتونست بهترین قسمت سریال لقب بگیره.
اتفاقی که آخر قسمت افتاد با اینکه شوکه کننده بود ولی یکم برام هندی و عجیب شد!



9/10



راستش من فکر می‌کنم مرگ حقیقتی بسیار ساده و گاه مضحک و هندیه. کم ندیدیم که افراد خواستارمرگی با صلابت بودن و برهنه به بستر بی‌کسی مردند.
در این سریال آنجین احتمالا بی‌ربطترین و اضافه است.

smh2011
05-13-2024, 11:48 AM
نمیدونم من پیر و فراموش کار شدم یا چیز دیگه ای هست؟
با اینکه سریال رو اکران طور دارم میبنم ولی بالکل فراموش کرده بودم که بحث اپیزودیک داریم. یا من یادم رفته یا اینکه اکثر سریال های امروزی دیگه چیزی برای بحث اپیزودیک ندارن و نهایت فصلی یه بار میایم راجبشون نظر میدیم و بد عادت شدیم.
خلاصه که 3 اپیزود مونده به پایان. توی سریال خبری از صحنه های جنگی و حماسی نیست . انتظار هم نداشتم باشه. گویا سریال پر از دیتیل های کارشده و دقیق از فرهنگ و آاب و رسوم ژاپنی هست. این که میگم گویا چون یه سری مدل های راه رفتن و غذا خوردن و حرف زدن توی سریال وجود داره و و زیاد هم بهش پرداخته میشه که خب من ازشون سر در نمیارم ولی معلومه که خالقین براش اهمیت قائل بودن و کسی که فرهنگ و آدام و رسوم ژاپنی ها رو بلد باشه قطعن لذت بیشتری خواهد برد. طراحی خونه ها، معماری ژاپنی (این یکی رو خودم راجبش اطلاع دارم و عجیب خوب درآوردن همه چیزو. به عنوان مثال اگه به مسیر های ورودی خونه و حتی اون کاخ اوساکا دقت کنین مسیر صاف نیست و یه پیچ و تابی داخلش هست. توی اپیزودی که آنجین صاحب خونه میشه هم میاد اوریب وارد خونه بشه که مایرکو و هم خوابه ش بهش اشاره میکنن که چرا اینجوری اومدی. ژاپنی ها اعتقاد دارن که ارواح خبیثه نابینا هستن و در مسیر های خاکی حرکت میکنن. حالا برای ورود به خونه میان سنگ های نامنظمی رو قرار میدن و خودشون از روی اون ها حرکت میکنن تا ارواح خبثه رد پاشون رو برای ورود به خونه پیدا نکنن و گمراه بشن) ولی دوست داشتم این ریز بینی رو تووی داستان سریال هم داشتن. سریال توی پیچش های داستانیش 100% متقاعد کننده عمل نمیکنه. یا اکسپوزیشن گویی میکنه یا ازت انتظار داره که همینی که هست رو باور کنی. زنده موندن و برگشتن شوهر ماریکو اوج بی ظرافتی نویسنده ها بود. و اینکه کلن همچنان من توجیه نیستم که آنجین چجور برگ برنده ای هست؟ چه ویژگی خاصی داره؟البته امیدوارم که توی 3 قسمت باقی مونده این سوال برگ برنده پشم ریزون نویسنده ها باشه که من رو قانع کنن چون خود آنجین هم هر قسمت میاد میگه منو برای چی نگه داشتین کشتی و افرادم رو بدین تا برم ولی توراناگا هر بار میگه شما برو کاریت نباشه. به نظر برای توجیه این داستان نیاز به پر رنگ تر شدن خط داستانی پرتغالی ها و اون راهبه های نیمه کچلشون بوده که خب توی حاشیه قرار گرفتن.